Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، جواب آزمایش کرونای «رند پال»، «ماریو دیاز بالرت» و «بن مک‌آدامز» از اعضای کنگره آمریکا مثبت اعلام شده است و دستکم ۲۲ نماینده دیگر نیز گفته‌اند که خود را قرنطینه کرده‌اند.

سناتور رند پال، نماینده جمهوریخواه کنتاکی ۲۲ مارس اعلام کرد که برای بررسی وضعیت سلامت خود آزمایش داده است و نتایج آزمایش‌ها نشان می‌دهد که وی به ویروس کرونا آلوده شده و اکنون در قرنطینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رند پال گفته است که علائم اولیه آلودگی به این ویروس را ندارد و حالش خوب است.

ماریو دیاز بالرت، نماینده جمهوریخواه فلوریدا نیز ۱۸ مارس اعلام کرد که به دنبال علائم اولیه آلودگی به ویروس کرونا در تاریخ ۱۴ مارس، آزمایش داده و جواب آزمایش‌ها نشان می‌دهد که وی به کرونا مبتلا شده است.

اعلام خبر آلودگی وی به ویروس کرونا تنها کمتر از ۲۴ ساعت پس از آن اعلام شد که وی و بیش از ۴۰۰ نفر دیگر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب بسته کمک درباره شیوع ویروس کرونا گردهم آمده بودند.

بن مک‌آدامز، نماینده دموکرات یوتا نیز ۱۸ مارس اعلام کرد که به ویروس کرونا آلوده شده است. وی ۱۴ مارس علائم پیشرفته آلودگی به ویروس کرونا را داشت.

میت رامنی و مایک لی از سناتور‌های جمهوریخواه نیز روز یکشنبه اعلام کردند از آن جا که زمان زیادی را با سناتور رند پال گذراندند و وی به ویروس کرونا آلوده شده است، اکنون خود را قرنطینه کرده‌اند.

دستکم چهار نفر دیگر از قانونگذاران آمریکایی نیز اعلام کردند که خود را از بیم آلودگی به ویروس کرونا قرنطینه کرده‌اند که اسامی آن‌ها عبارت از نمایندگان جمهوریخواه کوری گاردنر، لیندسی گراهام، ریک اسکات و تد کروز است.

۱۸ نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا نیز به دلیل آن که ساعات طولانی را با دیاز بالرت و مک آدامز گذراندند، خود را قرنطینه کرده‌اند و دیگران نیز گفتند با افرادی خارج از دولت آمریکا در تماس بودند که به ویروس کرونا آلودگی داشتند. اما همگی آن‌ها اکنون در قرنطینه نیستند. این افراد نیز شامل نمایندگان جمهوریخواه استیو اسکالیس، مارک مدوز، توم کول، داگ کالینز، درو فرگوسن، مت گاتز، پل گوسار، آن واگنر و نمایندگان دموکرات دان بایر، آنتونی بریندیسی، جولیا برانلی، جیسون کرو، شریز دیویس، کندرا هورن، گون مور، استفانی مورفی، بن ری لوجان و دیوید پرایس هستند.

اوضاع در ایالت‌های مختلف آمریکا به ویژه نیویورک، واشنگتن و کالیفرنیا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا بسیار وخیم است.
هم اکنون هر ۵۰ ایالت این کشور درگیر ویروس کرونا هستند.

بر اساس آخرین آمار‌های رسمی اعلام شده از سوی دولت آمریکا، با ابتلای هزار و ۱۷۱ مورد جدید، شمار مبتلایان به ویروس «کووید-۱۹» در آمریکا به ۳۴ هزار و ۷۱۷ نفر رسیده و با مرگ ۳۳ نفر دیگر، تعداد جان‌باختگان به ۴۵۲ نفر افزایش یافت.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که چند هفته پیش اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا در این کشور را «دموکرات‌ها» توصیف کرده بود روز پنجشنبه اعلام کرد، اوضاع در آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا «بد» است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا در آمریکا ویروس کرونا قرنطینه کرده اند ویروس کرونا خود را قرنطینه رند پال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ درصد از مردم استان به بیماری آسم مبتلا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد ملک‌زاده، امروز_ چهارشنبه، نوزدهم اردیبهشت_ در نشست روز جهانی آسم با بیان اینکه هفت ماه می مصادف با هجدهم اردیبهشت روز جهانی آسم نام‌گذاری شده‌است، اظهار کرد: آسم یک بیماری مزمن است که شیوع بالایی دارد.

وی افزود: آسم ارتباط مستقیم با استرس و اضطراب دارد و با تنگی نفس و سرفه، ناتوانی در صحبت کردن و گیجی همراه است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه آسم یک بیماری ارثی است، گفت: مواد آلرژی‌زا، عفونت‌های ریوی، مواد آلاینده در هوا و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی بیماری آسم را تهدید می‌کند.

وی با بیان اینکه سیگار کشیدن، مصرف برخی داروها، استرس، سابقه خانوادگی و قرار گرفتن در معرض آلایندگی‌ها عوامل افزایش دهنده بیماری آسم است، تصریح کرد: هشت هزار نفر معادل ۱۳ درصد از مردم کهگیلویه و بویراحمد به بیماری آسم مبتلا هستند.

ملک‌زاده با بیان اینکه آسم رژیم غذایی خاصی ندارد، اما پرخوری و چاقی سبب تشدید بیماری می‌شود، خاطرنشان کرد: مصرف فست‌فودها، غذاهای بسته‌بندی شده و کنسروها، غذاهای تند، آجیل‌های بو داده، سوسیس و کالباس، میگو، کره بادام زمینی، خربزه، طالبی توت فرنگی و کیوی مواد غذایی هستند که آسم را تشدید می‌کند.

وی گفت: واحد سلامت معاونت بهداشت استان در زمینه آموزش پیشگیری از آسم شغلی و معاینات پرسنل را در دستور قرار دهد، همچنین واحد بهداشت و درمان در خصوص کنترل استرس آموزش‌ها را ارائه دهد.

رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش رسانه‌ها و صداوسیما در آشنایی مردم با بیماری آسم، افزود: محتوای تولید شده در خصوص این بیماری در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شود.

کد خبر 751755

دیگر خبرها

  • عوامل ابتلای افراد به بیماری لوپوس
  • ابتلای ۸۰۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی به بیماری آسم
  • جمهوری‎‌خواهان کنگره در پی تحریم دیوان کیفری بین‎‌المللی هستند
  • پایان فرصت دولت بایدن برای گزارش به کنگره درباره اسرائیل
  • اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین‌المللی را تهدید کردند
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • نکته جالب در معماری کنگره آمریکا (فیلم)