Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@15:29:20 GMT

دستور برپایی مجتمع بیمارستانی در تهران ظرف ۴۸ ساعت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۳۶۷۷

دستور برپایی مجتمع بیمارستانی در تهران ظرف ۴۸ ساعت

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: از نیروی زمینی ارتش خواسته شده یک نقطه مناسب را در شهر تهران انتخاب کند و یک مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی با ظرفیت ۲ هزار تخت‌خوابی ظرف ۴۸ ساعت آماده کند.

به گزارش مشرق، دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در نشست خبری قرارگاه پدافند زیستی ارتش، گفت: ظرف روزهای گذشته ستادکل نیروهای مسلح در راستای اجرایی کردن فرمان فرمانده معظم کل قوا در خصوص پیرامون برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیک، دستورات جدیدی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کردند که ما نیز امروز این دستور را برای اجرا به نیروی زمینی ارتش ابلاغ می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تیم‌های جنگ‌ نوین ارتش در استان‌ها مستقر شدند قدردانی سرلشکر باقری از کمک‌های بهداشتی چین

وی افزود: در این دستور از نیروی زمینی ارتش خواسته شده با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نیروی زمینی یک نقطه مناسب را در شهر تهران انتخاب کند و یک مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی را در تهران با ظرفیت ۲ هزار تخت ظرف ۴۸ ساعت آماده کند.

سیاری گفت: توانمندی در اجرای این ماموریت میزان آمادگی برای دفاع در برابر حمله بیولوژیک را نشان خواهد داد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: دعوت می‌کنیم در ۴۸ ساعت آینده یعنی صبح روز چهارشنبه عزیزان در نقطه‌ای که مشخص می شود در تهران از این مجتمع بازدید کنند تا اگر لازم شد در تهران مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا سال جهش تولید نیروهای مسلح ارتش تهران نیروی زمینی ویروس کرونا دریادار حبیب الله سیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش ستادکل نیروهای مسلح نیروی زمینی ۴۸ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح

به گزارش خبرآنلاین یک منبع دیپلماتیک فرانسوی در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد که «استفان سژورنه» وزیر خارجه کشورش در جریان دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حمله به رفح ایده بدی است و هیچ مشکلی را حل و فصل نخواهد کرد.

به نقل از ایسنا سژورنه در دفتر نتانیاهو در قدس اشغالی به وی گفت: انجام این کار (حمله به رفح) ایده بدی است و ابهامات زیادی درباره مسائل بشردوستانه و انسانی در آنجا وجود دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سه شنبه بر قطعی بودن حمله زمینی به رفح تاکید کرد و گفت که چه توافقی حاصل شود و چه توافقی به دست نیاید، ارتش رژیم اشغالگر وارد رفح خواهد شد.

رژیم صهیونیستی درحال زمینه‌چینی برای یورش به «رفح» است و در همین راستا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم پیشتر اعلام کرده بود که طرح حمله زمینی به رفح را تایید کرده است.

رفح در حال حاضر میزبان بیش از نیمی از جمعیت غزه است که بر اثر جنگ آواره شده‌اند و همچنین مسیر اصلی کمک‌های بشردوستانه به حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر است که نیاز مبرمی به این کمک‌ها دارند.

ارتش رژیم صهیونیستی با آغاز حملات به شمال نوار غزه مدعی شد جنوب این منطقه تحت‌ محاصره امن است و ساکنان شمال می‌توانند به این منطقه بروند، اما با ادامه جنگ حملات زمینی و هوایی را نیز به جنوب نوار غزه و به‌ویژه خان یونس انجام داد تا بار دیگر آواره‌های فلسطینی را آواره کند.

این آوارگان پس از حملات به خان یونس در حال حاضر به رفح منتقل شده‌اند و رژیم صهیونیستی درصدد کوچاندن اجباری آنها به خارج سرزمین‌های فلسطین است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901673

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • پایان پروژه آبرسانی به مجتمع کهنه جلگه خراسان شمالی
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی