Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضایی رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  از تمدید تعطیلی بانک‌های استان تا ۱۵ فرودین ماه خبر داد و گفت:  فعالیت بانک‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا در یزد همچنان غیر حضوری انجام می شود.

او افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تمام فعالیت‌های مهم شبکه بانکی استان اعم از دولتی و خصوصی غیرحضوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی ادامه داد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی نیز بر انجام بانکداری غیر حضوری به منظور کنترل و کاهش ویروس کرونا تاکید دارد بر این اساس مقرر شد از ۲۴ اسفند ۹۸  تا پایان سال تعطیل شد و تمام فعالیت‌های مهم شبکه بانکی استان اعم از بانک‌های دولتی و خصوصی تنها به صورت غیر حضوری انجام شد که فعالیت غیر حضوری تا نیمه فروردین ماه تداوم دارد.

او گفت:  شورای هماهنگی بانک‌ها با به حداقل رساندن و محدود کردن تعداد شعب دایر در سطح استان برای انجام امور بسیار ضروری، اطلاع رسانی لازم را نیز انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان یزد ضمن اطلاع رسانی به شبکه بانکی کشور در خصوص نحوه فعالیت بانک‌های استان تا نیمه فروردین ماه، لزوم همکاری و مساعدت حداکثری بااصناف، کسبه، کارافرینان و تمام کسانی که از شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در استان متضرر شده اند را به طور جدی مدنظر قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در مرکز استان از هر بانک یک شعبه که اغلب شعب مرکزی انتخاب شده اند و در شهرستان‌ها نیز شعب مرکزی بانک‌ها با حداقل نیرو به صورت حضوری برای موارد ضروری خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شورای هماهنگی بانک ها بانک های استان غیر حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است