Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:38:53 GMT

کشته شدن دو بازیکن فوتبال در تصادف/عکس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۳۸۹۷

کشته شدن دو بازیکن فوتبال در تصادف/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

حتی این روزها و با توجه به تعطیلی فوتبال دنیا به دلیل شیوع بیماری کرونا باز هم تمرینات بعضی از تیم‌های کشورهای مختلف در حال برگزاری است که اتفاقا برگزاری یکی از این تمرینات جان دو فوتبالیست در کشور نیجریه را گرفته. ایفانی جورج و امانوئل اوگبو دو فوتبالیست نیجریه‌ای هستند که امروز بعد از اتمام جلسه تمرینی تیم نیجریه‌ای "رانجرز" در حال بازگشت به خانه بودند و در مسیر به چنین سرنوشتی دچار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایفانی جورج که یکی از کشته‌شده‌های این سانحه تصادف بود، سابقه دو بار پوشیدن پیراهن تیم‌ملی نیجریه را در کارنامه داشت.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، در شرایطی که استقلالی‌ها بابت پیروزی لحظات پایانی‌شان مقابل ذوب‌آهن غرق در شادی بودند، امید حامدی‌فر بار دیگر حاشیه‌ساز شد و به کانون اخبار برگشت. هافبک میانی خبرساز آبی‌ها، پس از پایان مسابقه به سمت مهرداد رضایی، بازیکن تیم حریف رفت و او را هل داد؛ اتفاقی که گفته می‌شود ریشه در برخی کشمکش‌های قدیمی از بازی رفت داشته است.

بخش جالب‌تر ماجرا اما جایی بود که حامدی‌فر در میکسدزون مدعی شد این اتفاقات در فوتبال طبیعی است! بله خب؛ برای بازیکنی که وسط دربی آنطور روی پای بازیکن حریف تکل می‌زند و با خوش‌شانسی اخراج نمی‌شود، برای بازیکنی که سر تمرین بی‌محابا روی بازیکن خودی می‌رود و نه‌تنها فوتبال، بلکه بینایی او را به خطر می‌اندازد، هل دادن یار حریف که اصلا چیزی نیست. دست شما درد نکند امید جان!

کد خبر 850275 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • فوتبالیست جوان دیلمی تجلیل شد
  • برگزاری آخرین مرحله از اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۵ سال بانوان
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • تعیین نتایج قبل از برگزاری مسابقات در سطوح پایه فوتبال!
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون