Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر پاکستان از رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد تا در پی شیوع ویروس «کووید-۱۹» تحریم‌ها علیه ایران را لغو کند.  

به گزارش خبرگزاری دانشجو، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان روز گذشته (یکشنبه) از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا خواستار لغو تحریم‌های ایران در بحبوحه شیوع کرونا شد.

بنا به گزارش پایگاه خبری «نیوز» پاکستان، نخست‌وزیر پاکستان ضمن تأکید بر اینکه مردم ایران در شرایط فعلی با وجود تحریم‌های آمریکا که تلاش‌های تهران برای مقابله با کووید-19 را مختل کرده است، با رنج غیرقابل توصیفی روبرو شده‌اند، از ترامپ خواست تا به دلایل انساندوستانه تا زمان از بین رفتن ویروس کرونا، تحریم‌های ایران را لغو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت:‌«می‌خواهم از رئیس‌جمهور (دونالد) ترامپ درخواست کنم تا به دلایل انساندوستانه، تحریم‌ها علیه ایران را تا زمان برطرف شدن همه‌گیری کووید-19، لغو کند».

وی ادامه داد: «مردم ایران با رنج غیرقابل توصیفی روبرو هستند زیرا تحریم‌ها، تلاش‌های ایران برای مقابله با کووید-19 را مختل کرده است. بشریت باید برای مقابله با این بیماری متحد شوند».

در حالیکه ایران تمامی تلاش خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در پیش گرفته است اما ترامپ و مقام‌های دولت وی از هیچ‌گونه تلاشی برای تشدید فشار علیه ایران فروگذاری نمی‌کنند.

اخیراً روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در نشستی در کاخ سفید از تشدید تنش با ایران در بحبوحه شیوع کرونا حمایت کرده است.

علی‌رغم درخواست کشورها و گروه‌های زیادی برای کاهش تحریم‌ها علیه ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونای جدید، «برایان هوک» نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران  پنجشنبه هفته گذشته (29 اسفندماه 98) در یک نشست خبری گفت: «سیاست فشار حداکثری ما بر رژیم ایران ادامه خواهد یافت.»

آمریکا در حالی به فشار حداکثری علیه ایران در شرایط فعلی ادامه می‌دهد که اواخر هفته گذشته، روزنامه «دیلی‌بیست» در گزارشی با  اشاره به نقش تحریم‌های آمریکا در شیوع ویروس کرونای جدید در ایران نوشته زیرساخت‌های بهداشت عمومی ایران تحت «فشار حداکثری» قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عمران خان پاکستان لغو تحریم ها کرونا برای مقابله ویروس کرونا شیوع ویروس علیه ایران تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با وجودِ جمع آوریِ چادرهایِ دانشجویانِ معترض در نیویورک، صد‌ها دانشجو، دیشب در خارج از محوطه دانشگاه تجمع کردند.

معترضان؛ ضمن تاکید بر لزومِ قطع رابطه دانشگاه با رژیم صهیونیستی، آزادی زندانیان سیاسی را خواستار شدند.

پلیس و نیرو‌های امنیتی در دو هفته اخیر، دستکم دو هزار و ۳۰۰ دانشجو و استاد را بازداشت کرده اند.

پلیسِ نیویورک پنجشنبه در حالی که دانشجویان در خواب بودند به چادر‌های آنها حمله و ضمن جمع آوری این چادرها؛ شماری از آنها را بازداشت کرد.

در تجمع دیشب دانشجویان این دانشگاه، شماری از یهودیان نیز حضور داشتند.

در حمله هفته گذشته پلیس به دانشگاه کلمبیا اعلام شد: پلیس از گلوله های جنگی استفاده کرده است.

پس از واکنش‌ها به این اقدام، پلیس اعلام کرد: شلیک گلوله‌های جنگی؛ ناخواسته بوده است.

شماری از دانشجویانِ دانشگاه پرینستون هم در اعتراض به همکاریِ این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

در دانشگاهِ پنسیلوانیا هم اعتراضات دانشجویی ادامه دارد.

در مؤسسه فناوری ماساچوست آمریکا؛ محل تحصن دانشجویان، حصار فلزی، قرار داده شده و پرچم‌های رژیم صهیونیستی، نصب شده تا وانمود شود محل تحصن طرفداران این رژیم است.

پس از آن که برخی دانشگاههای آمریکا از جمله کلمبیا اعلام کردند دانشجویان شرکت کننده در اعتراض را از تحصیل تعلیق می‌کنند دولت یمن اعلام کرد به این دانشجویان تسهیلاتی برای تحصیل از جمله در دانشگاه صنعا اختصاص می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • اسب تروجان
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نویسنده گزارش جعلی بی‌بی‌سی چه کسی است؟ /دست به دست شدن یک سوژه میان منافقین، موساد و انگلیسی‌ها
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند