Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@22:37:29 GMT

کشف 9 هزار و 800 عدد دستکش پزشکي در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۴۱۴۳

کشف 9 هزار و 800 عدد دستکش پزشکي در بندرعباس

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف 9 هزار و 800 عدد دستکش پزشکی قاچاق در بندرعباس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "غلامرضاجعفری" اظهار داشت : در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در شرایط کنونی جامعه، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس طرح کنترل محور و خودروهای ورودی استان را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای عبوری 9هزار و 800 عدد دستکش پزشکی قاچاق به همراه 48 عدد شیر عسل خارجی،192بسته بکینگ پودر ،360 عدد دمنوش و پانزده قوطی شکلات صبحانه خارجی قاچاق کشف کردند.
سردار جعفری ارزش این اقلام کشف شده را بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد : دستکش های پزشکی کشف شده با تشکیل پرونده و تنظیم صورتجلسه جهت توزیع در جامعه هدف به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه مقابله جدی و بی امان با اخلال گران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی است از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف دستکش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک

سرهنگ عبدالرحیم دهقان فرمانده انتظامی شهرستان بستک گفت: ماموران انتظامی پاسگاه دهنک حین گشت زنی در محور روستای چاه بنارد – لار در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک ۱۰۵ جفت کفش بچه گانه و ۳۷۶ ثوب لباس زنانه قاچاق کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد کرده و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستکش طلا به دروازه‌بان ایران رسید
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس