Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@20:58:53 GMT

پیام سرلشکر باقری به رئیس ارتش چین

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۴۳۵۰

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به سپهبد لی زوا چنگ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری خلق چین، ضمن تاکید بر اینکه مبارزه با ویروس کرونا نیازمند همبستگی و عزم جهانی است از کشور چین به دلیل کمک به ایران تقدیر کرد.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای سپهبد لی زوا چنگ
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری خلق چین
شیوع ویروس کرونا (covid-۱۹) بشریت را در معرض آزمونی بزرگ برای سنجش سطح و میزان باور و پایبندی ملت‌ها و دولت‌ها به اصول اخلاقی و توجه به نوع‌دوستی و نشان دادن تمدن و فرهنگ آنها قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این شرایط جلوه‌گری‌های انسانی کشور چین به رغم آنکه خود درگیر شیوع و مقابله با این بیماری خطرناک گردیده بود، تحسین همگان را برانگیخته است.
به نمایندگی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از حسن نیت و خیرخواهی و کمک‌های بهداشتی و درمانی مردمی، دولتی و نیز نیروهای مسلح جمهوری خلق چین برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا قدردانی می‌کنم و امیدوارم مبارزه با این بیماری که نیازمند همبستگی و عزم جهانی و تلاش و احساس مسئولیت و همکاری بین المللی است به پیروزی و موفقیت کامل منتهی شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر پاسدار محمد باقری
 

خبرآنلاین

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: چین سرلشکر باقری پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود