Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن و مدیر اجرایی کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۰ اعلام کردند که لغو این رقابت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا یکی از گزینه‌ها است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توشیرو موتو در نشست خبری با حضور نمایندگان رسانه‌های گروهی جهان اظهار داشت: لغو کامل المپیک 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا گزینه قطعی کمیته برگزاری این رقابت‌ها نیست اما در میان گزینه‌های احتمالی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی کمیته برگزاری المپیک 2020 افزود: به طور کلی فقط گزینه لغو رقابت‌ها را مورد بررسی قرار ندادیم و اکنون سناریوهای مختلفی را در نظر گرفته‌ایم، البته باید اعلام کنم که هنوز تصمیم نهایی را درباره سرنوشت برگزاری المپیک 2020 توکیو اتخاذ نکرده‌ایم.

یوشیرو موری، رئیس کمیته ملی المپیک ژاپن نیز گفت: ما درباره سناریوهای مختلفی برای المپیک توکیو به بحث و تبادل‌ نظر می‌پردازیم. امکان تعویق المپیک نیز وجود دارد.

گزارش رویترز از چالش پیش روی IOC برای برگزاری المپیک 2020

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط المپیک 2020 توکیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو برگزاری المپیک المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • امکان تعویق بازنشستگی شهردار قم وجود ندارد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز