Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حامد سجادی به اعلام آخرین گزارش از حوادث جوی رخ داده و بروز سیل در چند استان کشور پرداخت و به ایسنا گفت: ۱۳ استان آذربایجان شرقی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و هرمزگان از این حوادث جوی متاثر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به ۳۵۰ نفر و انتقال ۱۲ نفر به مناطق امن گفت: تخلیه آب از ۲۰ واحد مسکونی انجام و ۱۰ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رها سازی شده است و در مجموع ۱۷۸ نفر در قالب ۵۱ تیم مشغول انجام عملیات امدادرسانی هستند.

بیشتر بخوانید: ‌فیلم | سیل به بوشهر رسید | طغیان شدید رودخانه‌ها در کنگان | سیلاب در کنگان باعث خسارت شد فیلم | لحظه ورود ابرهای سبزرنگ به استان فارس سیل جان ۷ نفر را در ۷ استان گرفت | ۲ نفر مفقود شده‌اند در ادامه تصاویر و ویدئوهایی از جاری شدن سیل و سیلاب را در برخی نقاط کشور می‌بینید: تصاویری از خسارات ساعات گذشته بارش‌های سیل آسا در روستای تیس چابهار سیستان و بلوچستان | عصر هامون

► تصاویری از سیل و آبگرفتگی (۳ فروردین) در شهر کنگان در جنوب استان بوشهر

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

►فیلمی از بسته شدن ورودی شهر سیراف (بوشهر) بعد از بارش‌های اخیر | آینه جنوب

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

►طغیان رودخانه گابریک در شهرستان جاسک

این بارش‌ها از شامگاه شنبه ۲ فروردین ماه سال جاری آغاز شده که جاده جاسک - میناب و جاسک به کنارک به علت طغیان رودخانه های منطقه‌، زیر آب رفتند و مسدود شدند

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

►ورودی شهر زهکلوت در منطقه جازموریان شهرستان رودبار جنوب استان کرمان 

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 کشته های سیل به ۱۱ نفر رسید

بر اساس گزارش برنا، سخنگوی سازمان مدیریت بحران گفت: کشته‌های سیل ۲۴ ساعت گذشته در کشور به ۱۱ نفر رسید. سخنگوی مدیریت بحران با اعلام این خبر افزود: از این تعداد از کشته شدگان ۲ نفر مادر و فرزند در بندر عباس، ۳نفر در استان فارس، ۳ نفر در کنارگ ،۳ نفر هم در قم و یک نفر در بوشهر جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 494863 برچسب‌ها سيل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل حوادث ایران مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی فایل آن را از اینجا دانلود کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رویترز به نقل از شاهدان نوشت، پلیس با معترضانی که تخم مرغ و بطری پرتاب می‌کردند، درگیر شد.

پلیس برای متفرق کردن معترضانی که مقابل پارلمان گرجستان تجمع کرده بودند، گاز اشک‌آور شلیک کرد.

خبرگزاری فرانسه نیز گزارش داد که پلیس از گلوله‌های پلاستیکی علیه معترضان استفاده کرد و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و شماری از معترضان را بازداشت کرد. تاکنون آماری از تعداد بازداشتی‌ها منتشر نشده است.

این لایحه جنجالی، سال گذشته با نام «عامل نفوذ خارجی» پیشنهاد شده بود و بعدا به «شفافیت نفوذ خارجی» تغییر نام یافت. معترضان این لایحه را بازتابی از یک قانون مشابه روسی می‌دانند و در تظاهرات خود شعار می‌دادند: نه به قانون روسی.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، «عامل خارجی» یک اصلاح مربوط به اتحاد جماهیر شوروی سابق است و چنین افرادی خائن یا دشمن کشور شناخته می‌شوند.

اگر این لایحه در پارلمان گرجستان تصویب شود سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌هایی که بیش از ۲۰ درصد بودجه خود را از خارج از کشور دریافت می‌کنند، عامل یا عنصر خارجی شناخته می‌شوند.

معترضان می‌گویند که این لایحه تلاش گرجستان برای پیوستن به اتحادیه اروپا را تضعیف می‌کند.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • بارش‌ها غرب کشور را تا پایان هفته درگیر خواهد کرد
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند