Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی ترکاشوند، رئیس بسیج سازندگی البرز با بیان اینکه ظرفیت تولید روزانه ماسک در البرز از ۱۰ هزار عدد به ۲۰ هزار عدد افزایش یافته، گفت : در این کارگاه ها تاکنون ۱۱۱ هزار و ۲۳۰ عدد ماسک بهداشتی تولید شده است.

او به دیگر اقدامات بسیج سازندگی و گروه های جهادی در مقابله با کرونا اشاره کرد و ضدعفونی ۱۲۹۵ باب مسجد،‌اماکن مذهبی و مدارس، ضدعفونی ۵۲۱۱ نقطه، تهیه و توزیع ۴۳ هزار و ۸۰ بروشور آموزشی، آموزش چهره به چهره عمومی ۴۱ هزار و ۴۳۰ نفر را از جمله این اقدامات برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکاشوند افزود : برای این اقدامات پیشگیرانه و مبارزه  با کرونا تاکنون ۷۹۰۰ نفر در قالب ۱۸۰ گروه جهادی فعال شده اند.

رئیس بسیج سازندگی البرز گفت : این گروه ها همچنین ۲۸ هزار و ۸۴۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی، ۱۷ هزار و ۹۸۰ عدد ماسک و دستکش و ۴۱۱ هزار و ۸۳۰ لیتر مواد ضدعفونی برای شست و شوی معابر توزیع کرده اند.

او به همکاری با بسیج جامعه پزشکی و بسج اصناف و معرفی جهادگران داوطلب اشاره کرد و افزود : راه اندازی مقرهای غربالگری و توزیع ماسک و دستکش و ژل ضدعفونی رایگان و ضدعفونی بیمارستان های متولی بستری بیمارهای متاثر از کرونا و اهدای ماسک به پرسنل بیمارستان ها از دیگر اقدامات جهادگران البرزی است.

ترکاشوند گفت: خدمات رسانی به محرومان در قالب خرید و توزیع بسته های معیشتی و خرید برای منازل توسط گروه های جهادی و همچنین ضدعفونی مراکز نگهداری کم توانان، ایتام و ... بهزیستی از دیگر این فعالیت ها است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج سازندگی البرز کرونا ویروس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز