Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه وضعیت استقلال و پرسپولیس خوب نیست و ضعف مدیریت درد مشترک این دو تیم است. تاریخ انتشار: 12:32 - 04 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۸۱۹

اصغر طالب‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با وضعیت فعلی باشگاه استقلال، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت استقلال و پرسپولیس خوب نیست و مسئولیت آن هم با وزارت ورزش است که متولی این دو باشگاه بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه تا استقلال می‌خواهد دوباره از جا بلند شود، دچار بحران مدیریتی می‌شود.

وی در ادامه در خصوص عملکرد وزیر ورزش، تصریح کرد: متاسفانه فوتبال ما مدیریت خوبی ندارد و با بلاتکلیفی اداره می‌شود. در مورد همین موضوع کرونا هم برای هفته بیست و دوم برنامه‌ای اعلام شده که اصلا مشخص نیست با این شرایط برگزار می‌شود یا نه.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون مشکلاتی که وقفه در لیگ برای باشگاه‌ها ایجاد کرده است، افزود: باشگاه‌ها نمی‌دانند چه نوع تمرینی باید انجام دهند. سلامت ورزشکاران از همه چیز مهم‌تر است؛ لیگ ما که از لیگ برتر انگلیس بالاتر نیست، در انگلیس اعلام کرده‌اند حتی ممکن است لیگ را تمام شده اعلام کنند.

طالب‌نسب در پایان در مورد معضلات مدیریت فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: در مدیریت فوتبال کشور نباید فقط کوتاه مدت را دید و باید نگاه بلند مدت داشت، تفاوت ما با اروپایی‌ها در فوتبال همین است؛ ضعف مدیریت درد مشترک استقلال و پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: استراماچونی: ماجراجویی مهمی در استقلال داشتم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج