Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور تشکیل تیم‌های نامحسوس برای نظارت و اجرای مصوبات راجع به تعطیلی فعالیت‌های صنفی غیر ضروری و افرادی که مبادرت به اجاره دادن منزل به مسافران می‌کنند را صادر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی ضمن تشکر از صنوفی که داوطلبانه و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا نسبت به تعطیلی صنف خود اقدام کردند، اظهار کرد: با متخلفان این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان اصفهان با اعلام اینکه بنا به مصوبات ستاد تنها مشاغلی از قبیل فروشگاه‌هایی که مواد غذایی و مایحتاج روزانه و اقلام بهداشتی درمانی ارائه می‌کنند مجاز به فعالیت هستند و اسکان مسافران به هر نحو ممنوع است، افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته ۸۰ واحد صنفی متخلف و ۱۶ واحد مسکونی مربوط به افراد کلید به دست پلمب شد.

وی همچنین عدم اجرای مصوبه در خصوص تعطیلی را مصداق جرم تهدید علیه بهداشت عمومی دانست و افزود: نظارت و کنترل کلیه مسیرها و مبادی ورودی و محدودیت‌های ترافیکی برای عدم پذیرش و تردد مسافر در اصفهان تشدید خواهد شد و تا ۱۵ فروردین به صورت قاطعانه این طرح استمرار خواهد داشت.

کد خبر 416059

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادستان اصفهان علی اصفهانی پلمب ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر