Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یک الماس تراش نخورده است که وقتی که تراش بخورد ارزش آن چند برابر می‌شود و باید بیشتر در رسانه‌ها به آن پرداخت. تاریخ انتشار: 12:58 - 04 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۸۸۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی در شروع سال ۱۳۹۹ درمورد اقداماتش در سال گذشته اظهار داشت: از زمانی که سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی شدم چند ایده در ذهنم داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا به سراغ کمیته آموزش رفتم که دیدم این کمیته فعال است و با چند پیشنهاد آن را فعال‌تر کردیم.

وی ادامه داد: در گام بعدی به سمت رسانه رفتیم. ما اعتقاد داریم که رشته‌های این فدراسیون باید بیشتر و بهتر در رسانه‌ها مطرح شود. سپس به حوزه بازاریابی ورود کردیم. به عقیده من فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یک الماس تراش نخورده است که وقتی که تراش بخورد ارزش آن چند برابر می‌شود.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی که سرپرست فدراسیون باید برعهده بگیرد حفظ احترام بزرگتر‌های این رشته است. در همین راستا تعدادی از بزرگتر‌های این فدراسیون را دعوت کردم و جلساتی با آن‌ها داشتم. از آن‌ها خواستم که کمک حال ما باشند و اگر مدیری درست بتواند برنامه ریزی کند باید از تجربیات چند ساله آن‌ها استفاده کند. من هم سعی کردم همین کار را بکنم؛ نمی‌خواهم شعار بدهم و بزرگنمایی کنم، اما اینکه تفاهم داشته باشیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم اتفاق خوبی است.

ناظمی عنوان کرد: محل فدراسیون را تغییر دادیم و به جایی منتقل شده که لیاقتش را دارد و به نظرم باید به جایی بهتر از این هم برود. برنامه‌ای دارم تا بتوانیم ساختمانی را در محل ورزشگاه آزادی کلنگ بزنیم و مجموعه‌ای اداری، خوابگاه و تمرینی برای این فدراسیون راه اندازی کنیم. به کمک کمیته آموزش و بزرگتر‌های این فدراسیون تصمیم داریم یک آکادمی موتورسواری و اتومبیلرانی راه اندازی کنیم. آکادمی برای آموزش در تمام سطوح از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

وی ادامه داد: ماموریت من به عنوان مسئول این فدراسیون، داشتن نگاه اقتصادی و سودآوری است. تمام بخش‌ها باید سودآوری داشته باشند و تمام درآمد‌ها هم خرج همین خانواده شود تا بتوانیم این رشته را در ایران توسعه دهیم. باید در فضای مجازی و بخش بین‌المللی فعالیت بیشتری داشته باشیم و این روند‌ی است که در تمام دنیا طی می‌شود. من به تنهایی نمی‌توانم کار‌های زیادی انجام دهم و همه باید در کنار هم باشیم. هرکسی به عنوان عضوی از این خانواده باید قدم بردارد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتوموبیلرانی گفت: در تلاش هستیم تا بخشی را در موزه ورزش ایران برای خود داشته باشیم. نامه‌نگاری‌هایی هم در این راستا انجام شده است. نماد‌هایی از قهرمانان و مدال‌های آن‌ها را در بخش مربوط به خود قرار خواهیم داد تا همه تاریخ این فدراسیون را ببینند و با آن آشنا شوند. پروژه تاریخ شفاهی این رشته را هم به زودی راه اندازی خواهیم کرد. تقاضای مجوز برای نشریه کرده ایم که امیدوارم به زودی عملی شود.

ناظمی با اشاره به پیشکسوتان این فدراسیون خاطرنشان کرد: موضوع پیشکسوتان و بزرگتر‌ها در هر رشته‌ای اهمیت بالایی دارد و چه سرمایه‌ای بالاتر از اینکه بتوانیم از تجربه آن‌ها استفاده کنیم. امیدوارم با کمک صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان قدم‌های خوبی برای این چهره‌های ارزشمند برداشته شود.

وی درمورد تاثیر هیئت‌های استانی بر عملکرد فدراسیون، عنوان کرد: هیئت‌ها بازوی اصلی و محرک فدراسیون هستند. ارتباط خوبی با آن‌ها دارم و از همان روز‌های ابتدایی با هم در ارتباط بودیم. همه چیز متعلق به آن‌ها است و باید تعامل خوبی با هم داشته باشیم. هیأت رئیسه را هم به زودی شکل خواهیم داد و با کمک اعضای همین خانواده رو به جلو خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: بازرس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مازیار ناظمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سرپرست فدراسیون موتورسواری داشته باشیم بزرگتر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

وی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه درخصوص بدهی‌های فدراسیون اظهار داشت: فدراسیونی که بدهکار نباشد فدراسیون نیست. مسابقات داخل سالن آسیا یک رویداد بین‌المللی بود که خوشبختانه مسابقات هم در سطح عالی برگزار شد. قطعا برگزاری این رویداد هزینه‌هایی هم برای فدراسیون در بر داشته است اما من هرجا که بروم مشکلات را به عهده می‌گیرم فقط باید همه موارد بررسی شود.

وی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و اینکه گفته می شود فدراسیون از برخی نامزدها حمایت میکند، گفت: به هیچ‌وجه نسبت به عزیزانی که کاندید هستند هیچ رویکردی ندارم. از طرف معاونت قهرمانی وزارت ورزش هم هیچ صحبتی درخصوص طرفداری از هیچ یک از نامزدها نشده است.

مطیعی در پایان در واکنش به حاشیه‌های زیاد دوومیدانی کاران آنهم در آستانه بازیهای المپیک پاریس گفت: رشته‌های زیادی داریم و هر رشته هم مربی خودش را دارد. آقای فیروزی را امروز به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم و از او خواهش کردم حواشی که ورزشکاران به وجود می‌آورند را رصد وحل کنند.

کد خبر 6091976

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • کارگران رکن تولید هستند
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند