Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: از کل افرادی که در طرح غربالگری استان اصفهان مورد سنجش قرار گرفته‌اند، تعداد ۸۶۵ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

علی محمدهاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان آخرین آمار غربالگری در ورودی و خروجی‌های استان اصفهان اظهار داشت: از ابتدا طرح در تاریخ ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا کنون ۲۸۷ هزار و ۲۲۶ نفر در ورودی و خروجی استان اصفهان غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به فعالیت ۴۲ پایگاه هلال‌احمر در خروجی و ورودی‌های سطح استان اصفهان تصریح کرد: از کل افرادی که در این طرح تا آخر وقت روز گذشته مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، تعداد ۸۶۵ نفر به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

به گزارش فارس، پیش از این استاندار اصفهان با اشاره به ممانعت از ورود ۶۷۲ مسافر نوروزی دارای نشانه بیماری کرونا به اصفهان، گفته بود: در خصوص سلامتی مردم با هیچ‌کس تعارف نداریم و هرکس که دارای علامت بیماری کرونا باشد به مدت ۱۴ روز در قرنطینه نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا تعداد مبتلایان به کرونا در اصفهان هلال احمر استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: ظرفیت پارکینگ‌های مسکن مهر و ۲ پارکینگ شهرداری در پشت باغ فین تکمیل شد و به همین دلیل، ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر به بلوار امام رضا و آزادراه امیرکبیر به سمت روستای دره برای مدت چند ساعت مسدود شده بود.

سیدهادی مسعودی علوی  افزود: در حال حاضر این جاده ها بازگشایی شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر