Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته وینگر پیشین تیم ملی انگلیس، نیمه کاره گذاشتن فصل 20-2019 تبعات زیادی خواهد داشت.

طرفداری- آندروس تاوسند موافق نیمه کاره رها کردن فصل 20-2019 لیگ برتر نیست.

به گزارش Football Joe، شیوع ویروس کرونا باعث شده است مسابقات لیگ انگلیس حداقل تا پایان ماه آوریل به حالت تعلیق در آید. لیورپول از 9 بازی باقی مانده تنها به دو برد جهت دستیابی به نخستین قهرمانی لیگ برتری خود احتیاج دارد و به همین جهت بسیاری معتقدند نیمه کاره گذاشتن این فصل، نسبت به آن‌ها بی انصافی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاوسند در ابتدای این مصاحبه در مورد وظایف و مسئولیت‌های خانواده فوتبال در قبال سایر اقشار جامعه گفت:

البته که همین طور است. ما می‌دانیم که نماینده جامعه هستیم. خیلی‌ها از پالاس برایم پیام فرستادند که: «چه کاری از دست‌مان بر می‌آید؟ چگونه می‌توانیم کمک کنیم؟» ما الان در پروسه‌ای قرار داریم که می‌خواهیم بهترین رویکرد را اتخاذ کنیم؛ این که این پولی که قصد جمع آوری آن را داریم، در کدام زمینه هزینه کنیم. به نظرم از مسئولیت‌مان در قبال مردم کوریدون، بکنهام و جنوب لندن اطلاع داریم. می‌خواهیم کاری که از دست‌مان بر می‌آید را برای افراد کم اقبال‌تر انجام بدهیم. 

او همچنین در مورد سرنوشت فصل 20-2019 لیگ برتر و نظرش در این رابطه گفت:  

فکر می‌کنم تنها گزینه این است که تا جای ممکن منتظر بمانیم. باید زمانی که امنیت برقرار شد، فصل را در سریع‌ترین زمان و به ایمن‌ترین نحو به پایان رساند. می‌دانم خیلی‌ها دوست دارند فصل نیمه کاره بماند تا لیورپول به اولین قهرمانی خود طی 30 سال اخیر دست پیدا نکند ولی هر کسی که درگیر آن تفکر نباشد می‌داند که قبل از شروع فصل بعد، باید این فصل را به پایان رساند. اگر فصل را همین جا تمام کنیم، فصل بعدی در کار نخواهد بود چون پرونده‌ها و شکایت‌های زیادی تنظیم خواهند شد. بنابراین تا زمانی که طول بکشد، حتی اگر تا کریسمس بعدی یا ماه اکتبر و نوامبر، به نظرم باید این فصل را در امن‌ترین حالت به پایان رساند و بعد برای فصل بعد برنامه ریزی کرد. 

این مدت برای تاوسند بسیار کند و مرارت انگیز سپری شده است.

با وجود این که یک هفته گذشته است، برای من مثل یک عمر به نظر می‌رسد یا حداقل یک ماه. باشگاه به ما یک برنامه تمرینی داده است و من حوالی ساعت ۷ صبح و قبل از بیدار شدن بچه‌ها، به تمرینات بدنسازی می‌پردازم. 

 

او در پایان در مورد گل زیبای خود به منچسترسیتی گفت: 

راستش را بخواهید دیگر حالم از آن گل بهم می‌خورد! بارها آن را تماشا کرده‌ام و حتی در چالش اینستاگرامی اخیر که فوتبالیست‌ها به گل‌های قدیمی‌شان اشاره می‌کنند، آن را پیش نمی‌کشم. احتمالا چند سالی به آن نمی‌پردازم تا دوباره در زمانی دیگر آن را به خاطر بیاورم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پایان رساند نیمه کاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل برای پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: با توجه به تعطیلات چند روزه پایان هفته جاری و پیش بینی بارندگی در ییلاقات استان یزد، از فردا پنج شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه، بارندگی‌هایی را در سراسر استان پیش رو خواهیم داشت که ممکن است موجب ایجاد رواناب و یا سیلاب‌هایی در نقاط مختلف شود. بنابراین، از مردم استان تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کرده و به هشدار‌های سیل توجه کنند. 
وی در ادامه اظهار داشت: هم استانی‌های گرامی در زمان وقوع بارندگی از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله گرفته و هیچ گونه اسکان و توقفی در این مکان‌ها نداشته باشند. علاوه بر این در زمان وقوع سیلاب، اکیداً از تردد در محل تقاطع رودخانه، جاده و مسیر‌های سیلابی خودداری کنند. 
وی در پایان اذعان داشت: همچنین از همشهریان عزیز انتظار می‌رود از خطوط نیروی برق که آسیب دیده اند دوری نمایند و در اولین فرصت به سمت ارتفاعات حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد