Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:15:27 GMT

۵ محور اصلی و فرعی در جنوب کرمان همچنان مسدود است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۳۳۶

۵ محور اصلی و فرعی در جنوب کرمان همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: بارش شدید باران از شب گذشته تاکنون سبب خسارت سنگینی به محورهای ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی در شهرستان‌های جنوبی استان شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، مسعود جمیلی با اشاره به اینکه ستاد بحران در اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از شب گذشته تشکیل شد، اظهار داشت: با توجه به حجم خسارت‌ها سه نفر از معاونان این اداره کل با تجهیز امکانات راهداری و دستگاه‌های سنگین به مناطق خسارت دیده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مسدود بودن پنج محور اصلی و فرعی در جنوب کرمان به علت جاری شدن سیلاب و سیلابی شدن رودخانه‌ها در شهرستان‌های کهنوج، رودبار وقلعه‌گنج خبر داد و گفت: محور فاریاب به کهنوج در محدوده گردنه کلکسورک به علت جاری شدن سیلاب مسدد شده بود که صبح امروز با تلاش راهداران شهرستان فاریاب بازگشایی شد.

جمیلی از مسدود بودن محور فرعی و روستایی رودبار کهنوج در محل آبنماهای مظفرآباد، بیژن‌آباد و آبسرودئیه خبر داد و بیان کرد: تا فروکش کردن سیلاب در بستر رودخانه هلیل راهداری این محل‌ها را مسدود و مسیر رودبار پل بهادرآباد کهنوج به عنوان مسیر جایگزین اعلام می‌شود.

وی با اشاره تخریب پل در محور رودبار- ایرانشهر و قلعه‌گنج به کهنوج افزود: با استقرار دستگاه‌های راهداری عملیات ترمیم موقتی مناطق خسارت دیده با استفاده از ۵ دستگاه گریدر، ۴ دستگاه بلدوزر، دو دستگاه بیل مکانیکی و ۷ دستگاه لودر در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به تخریب پل محور اصلی کهنوج به استان هرمزگان در ابتدای بزرگراه خلیج فارس ورودی شهر کهنوج گفت: با توجه به حجم خسارت به این پل و مسدود شدن کامل مسیر عوامل راهداری با دستگاه‌های سنگین در حال احداث راه دسترسی کنار گذر پل هستند که تا باز شدن راه کنارگذر مسیر جایگزین از طریق محور زه _ سرریگ به کهنوج در نظر گرفته شده است.

جمیلی با اشاره به اینکه سیلاب خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌های راه در شهرستان‌های جنوبی وارد کرده است، گفت: اولویت اصلی عوامل راهداری مرمت و بازسازی محورهای اصلی است که به‌زودی خسارت‌های وارده جمع‌بندی و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/80032/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان حمل و نقل جاده ای بارش محور اصلی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، شنگلده و آب اسک سنگین گزارش شده است.

معصومی از بارش باران در محور‌های فیروزکوه و محور‌های استان‌های محور‌های استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود.

وی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد– دربید، حاجی آباد – آهنگران، سروآباد – پاوه، رباط پشت بادام – بیاضه، عسلویه – گله دار، طبس – بردسکن و بیرجند - شوشود مسدود است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در خصوص محدودیت‌های ترافیکی گفت: آزادراه تهران - شمال (جنوب به شمال) و محور چالوس (جنوب به شمال) مسدود است و محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (آزادراه و محور فوق) اجرا شد.

دیگر خبرها

  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • محور کندوان یک طرفه شد/ ترافیک در مسیر جنوب
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم