Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@23:26:50 GMT

سنگ مزار جهان پهلوان تختی نوسازی شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۴۰۰

سنگ مزار جهان پهلوان تختی نوسازی شد

«احمد عرب» مسوول رسیدگی به امور پیشکسوتان فدراسیون کشتی، گفت: متاسفانه سنگ قبر جهان پهلوان تختی در شرایط خوبی قرار نداشت و با پیگیری فدراسیون کشتی، برآن شدیم که نسبت به نوسازی آن اقدام کنیم.

وی افزود: همزمان با سال نو و با حضور در مزار جهان پهلوان تختی نسبت به شست و شوی آرامگاه جهان پهلوان تختی اقدام کردیم و سنگ قبر ایشان نیز مورد نوسازی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول همچنین قرار است که بر روی آن یک شیشه حفاظتی مناسب نصب شود که پس از تعطیلات نوروز این کار نیز در اولین فرصت انجام خواهد شد.

غلامرضا تختی در پنجم شهریور سال ۱۳۰۹ در خانواده‌ای مذهبی و متوسط در محله خانی‌آباد تهران بدنیا آمد. رجب خان پدر تختی غیر از وی ۲ پسر و ۲ دختر داشت که همه آنها بزرگتر از رضا بودند. تختی از ۲۰ سالگی کشتی را در باشگاه پولاد زیرنظر «حبیب الله بلور» آغاز کرد.

تختی ۱۷ دی ماه سال ۱۳۴۶ در حالی که بابک ۴ماهه بود در هتل آتلانتیک سابق درگذشت.

منبع: فدراسیون کشتی برچسب‌ها فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی جهان پهلوان تختی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام براتی زاده به همراه حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در استان با حضور در یکی از مساجد اهل سنت بجنورد به سؤالات و ابهامات مردم پاسخ گفتند و به مشکلات طرح شده نیز رسیدگی کردند.
رئیس کل دادگستری استان بررسی و پیگیری مشکلات مربوط به راه و مسیر‌های دسترسی، ضرورت ترمیم وضعیت آسفالت خیابان‌ها و تامین روشنایی خیابان‌ها و معابر، محدودیت‌ها و کمبود‌های ناشی از منابع تامین آب شرب و ضرورت تکمیل و تسریع در اتمام طرح‌های اتصال شبکه آبرسانی و همچنین شلوغی و ازدحام جمعیت در صف انتظار نانوایی‌ها را از جمله اصلی‌ترین مسائل و مشکلات اهالی و ساکنان کلاته محمدعلی پهلوان عنوان کرد.
حجت الاسلام براتی زاده گفت:دستگاه قضایی در مسائل و موضوعاتی که به نحوی از انحاء با حقوق عامه مرتبط است با حساسیت مضاعف ورود می‌کند و در تلاش است مطالبات را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری کند.
وی افزود: برخی مشکلات طرح شده طی این گفتگوی مردمی از قبیل شلوغی صف نانوایی‌ها باید هر چه سریعتر و در کوتاه مدت با اتخاذ تدابیر فوری از جمله تخصیص آرد به میزان کافی و یا افزایش کمی و کیفی تعداد نانوایی‌ها به نحو مقتضی رفع شود و طبعا در صورت تداوم این وضعیت نگران کننده با فرد با افراد خاطی با قاطعیت برخورد خواهد شد.
براتی زاده مشکل آب شرب کلاته محمدعلی پهلوان را یک مطالبه جدی و بحق مردم این‌منطقه عنوان و خواستار تسهیل و تسریع روند تکمیل پروژه آبرسانی شد.

دیگر خبرها

  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود