Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:48:01 GMT

300 تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در البرز تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۵۴۰

300 تخت نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی در البرز تجهیز شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ تخت در سالن های ورزشی و خانه معلم های استان شناسایی شده، گفت: ۳۰۰ تخت بستری در مجموعه‌های ورزشی استان البرز برای بیماران کرونایی تجهیز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، نورمحمد فردی بیرانوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، پیش از ظهر امروز در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد مقابله با کرونا که با حضور استاندار و فرمانداران تابعه استان برگزار شد، گفت:  در حال حاضر با برنامه‌ریزی و هدایت و مدیریت استاندار البرز اقدامات خوبی در بحث بیماری کرونا در تمام زمینه ها در استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳ هزار ۵۰۰ تخت در سالن‌های ورزشی و سوله‌ها و خانه معلم شناسایی شده است و ۳۰۰ مورد تجهیز و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

فردی در ادامه تصریح کرد: ایستگاه‌های سلامت در کلیه ورودی و خروجی‌های شهرهای استان دایر شده و  ۲۴ ساعته با تب سنج کار غربالگیری را انجام می‌دهند.

معاون استاندار گفت:  قرارگاه‌های محله ای نیز توسط سپاه انجام شده که اقدامات لازم را در محدوده قرارگاه در سطح استان انجام می‌شود.

وی افزود: روزانه در سطح استان کلیه شهرستان‌ها توسط شهرداری‌ها و روستاها نیز توسط دهیاری‌ها  ضدعفونی می‌شود.

فردی بیرانوند بیان کرد: در این ایام تعطیلات استاندار البرز، معاونین و مدیران مرتبط استان حضور فعالی داشتند به طوری که تا الان بیش از ۴۵ جلسه در سطح استان در مورد کرونا به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران بوده است.

فردی به تعطیلی بازار و اصناف از جمله پاساژها و مراکز خرید اشاره کرد، گفت:  خوشبختانه اتاق اصناف و کمیسیون نظارت با همکاری و هماهنگی توانستند  تقریباً بیش از ۹۰ درصد بازار و مراکز خرید در سطح استان را تعطیل کنند.

 وی تصریح کرد هر چند  مردم خوب استقبال و  همراهی کردند و اگر هم بعضی ها مقاومت می کنند با استناد ماده ۴۸ کمیسیون نظارت مراجع قانونی برخورد لازم صورت می‌گیرد. 

فردی از تعطیلی مراکز عرضه کالاهای غیرخوراکی از جمله پاساژها و مجتمع‌های تجاری در استان تا ۱۵ فروردین ماه خبرداد و گفت: این تصمیم در جهت کاهش تردد مردم به این مراکز و جلوگیری از گسترش ویروس کووید ۱۹ گرفته شده و بازرسی اصناف، پلیس اماکن و تعزیرات به‌شدت با خاطیان برخورد خواهند کرد.

وی افزود: در اجرای این اقدام خوشبختانه همه کسبه ها و مردم همکاری لازم را داشته اند و جا دارد از این حمایت مردم تشکر کنم.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی بیماران البرز شناسایی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان افزود: شهرداری شهرکرد در سال گذشته ۱۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین جدید برای استفاده در حوزه خدمات شهری، عمرانی و کنترل ترافیک و ۱۲ دستگاه تجهیزات با بیش از ۵۷ میلیارد تومان هزینه خریداری شد.
وی ادامه داد: یک دستگاه نمک پاش، تیغه پشت تراکتوری، یک دستگاه فلاسک آسفالت، یک دستگاه تانکر آب، یک پاکت جلو تراکتوری، ۵ دیتاگه پرس ۶۰۶ و دو دستگاه تیغه برف‌روب نیز خریداری شد.

دیگر خبرها

  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد