Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@12:22:33 GMT

ضعف مدیریت درد مشترک استقلال و پرسپولیس است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۵۶۰۷

اصغر طالب‌نسب در ارتباط با وضعیت فعلی باشگاه استقلال، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت استقلال و پرسپولیس خوب نیست و مسئولیت آن هم با وزارت ورزش است که متولی این دو باشگاه بزرگ است. متاسفانه تا استقلال می‌خواهد دوباره از جا بلند شود، دچار بحران مدیریتی می‌شود.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص عملکرد وزیر ورزش، تصریح کرد: متاسفانه فوتبال ما مدیریت خوبی ندارد و با بلاتکلیفی اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد همین موضوع کرونا هم برای هفته بیست و دوم برنامه‌ای اعلام شده که اصلا مشخص نیست با این شرایط برگزار می‌شود یا نه.

پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون مشکلاتی که وقفه در لیگ برای باشگاه‌ها ایجاد کرده است، افزود: باشگاه‌ها نمی‌دانند چه نوع تمرینی باید انجام دهند. سلامت ورزشکاران از همه چیز مهم‌تر است؛ لیگ ما که از لیگ برتر انگلیس بالاتر نیست، در انگلیس اعلام کرده‌اند حتی ممکن است لیگ را تمام شده اعلام کنند.

طالب‌نسب در پایان در مورد معضلات مدیریت فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: در مدیریت فوتبال کشور نباید فقط کوتاه مدت را دید و باید نگاه بلند مدت داشت، تفاوت ما با اروپایی‌ها در فوتبال همین است؛ ضعف مدیریت درد مشترک استقلال و پرسپولیس است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ فوتبال استقلال استقلال و پرسپولیس پرسپولیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال می‌گوید که نمایش پرسپولیس در بازی با آلومینیوم باعث شده تردیدهایی درباره این تیم به وجود بیاید. - اخبار ورزشی -

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره رقابت نزدیک دو تیم پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر گفت: تا قبل از شکست برابر آلومینیوم شانس خوبی برای قهرمانی پرسپولیس قائل بودم ولی این باخت و نمایش متزلزل پرسپولیس در دفاع باعث شد تردیدهایی به وجود بیاید. پرسپولیس تهاجمی فوتبال بازی می‌کند و استقلال هم دفاع کردن را خوب بلد است و هوادارانش را می‌کُشد تا یک برد یک بر صفر به دست بیاورد. هر دو تیم شاخصه‌های خودشان را دارند و فکر می‌کنم شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است.

وی با اشاره به کم شدن شانس قهرمانی سپاهان عنوان کرد: از هر لحاظ که حساب کنید سپاهان باید قهرمان می‌شد ولی نوسان عجیب و عدم نتیجه‌گیری در چند بازی باعث شد آنها شانس کمی برای قهرمانی داشته باشند.

کربکندی در مورد اینکه آیا سپاهان برای فصل بعد با مورایس ادامه همکاری خواهد داد، گفت: این مربی با سپاهان قرارداد دارد و مبلغ قراردادش هم سنگین است. اگر مورایس سپاهان را قهرمان جام حذفی کند، شرایط برای او بهتر خواهد شد. سپاهان شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی دارد.

کربکندی در خصوص دیدار حساس امروز پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: تقابل این دو تیم در این چند سال جذاب و جنجالی بوده و مطمئناً این بازی هم تماشایی خواهد شد. در طرف مقابل استقلال هم با تراکتور روبه‌رو می‌شود و هر دو مدعی قهرمانی امیدوار هستند تیم رقیب امتیاز از دست بدهد.

سرمربی سابق ذوب‌آهن اظهار داشت: کیفیت فنی بازی‌های لیگ برتر خوب و راضی کننده نیست، از طرفی وقتی مردم فوتبال‌های اروپایی را می‌بینند دیگر فوتبال داخلی آنها را راضی نمی‌کند و تماشای بازی‌های ایران بیشتر حکم سرگرمی را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)