Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- انتشار خبر علاقه باشگاه ناپولی ایتالیا نسبت به جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، مقایسه این بازیکن با اسطوره سابق فوتبال ایتالیا را در پی داشت.

 درخشش ادامه دار سردار آزمون در تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه باعث شده تا دیگر تیم های اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی بشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته های گذشته رسانه های ایتالیا از علاقه باشگاه ناپولی نسبت به جذب آزمون خبر داده اند.

در تازه‌ترین اظهارنظر درباره آزمون، «چیرو وِنراتو» خبرنگار و تحلیل‌گر نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا که در شبکه «رای‌اسپورت» کار می کند، اعلام کرد حضور این مهاجم ایرانی در ناپولی رضایت هواداران این تیم را در پی خواهد داشت.

ونراتو گفت: جذب آزمون بازیکن ایرانی تیم زنیت رضایت بسیاری از هواداران را در پی خواهد داشت. بعضی از هواداران آزمون را با الساندرو آلتوبلی مهاجم سابق اینتر مقایسه می کنند.

آلتوبلی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و تیم اینترمیلان است که برای این باشگاه در ۱۱ سال حضورش و ۳۱۷ بازی، ۱۲۸ گل به ثمر رساند.

 مهر

برچسب ها: سردار آزمون ، ایتالیا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سردار آزمون ایتالیا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روبین کازان که کسری طاهری را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ خواهد رفت.

کسری طاهری که پس از پیوستن به روبین کازان در نقل و انتقالات زمستانی در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و کریلیا سووتوف سامارا به میدان رفت و در سایر بازی‌ها روی نیمکت حضور داشت، امشب هم جزو نفرات ذخیره در دیدار با زنیت سنت‌پترزبورگ است.

مهاجم 17 ساله ایرانی روبین کازان در سه هفته گذشته لیگ برتر روسیه دو بار فرصت بازی به‌عنوان یار جانشین را به دست آورده که امیدوار است امشب هم در دیدار مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ و جدال تیم‌های سابق سردار آزمون به میدان برود.

تیم فوتبال روبین کازان با 9 پیروزی، 6 مساوی و 9 شکست در این فصل 33 امتیازی است و در رده نُهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که در صورت برتری مقابل زنیت سنت‌پترزبورگ صعود یک پله‌ای خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون