Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار البرز با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ تخت در سالن‌های ورزشی و خانه معلم‌های استان شناسایی شده، گفت: ۳۰۰ تخت بستری در مجموعه‌های ورزشی استان برای بیماران کرونایی تجهیز و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، نورمحمد فردی در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان البرز  که با حضور استاندار و فرمانداران تابعه استان برگزار شد، اظهار داشت:  در حال حاضر با برنامه‌ریزی استانداری  اقدامات خوبی در بحث بیماری کرونا در تمام زمینه‌ها در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر باقری: بیمارستانهای نیروهای مسلح هیچگونه تجهیزات دولتی برای مقابله با کرونا دریافت نکرده‌اندفرمان ستادکل نیروهای مسلح به ارتش برای رزمایش بیولوژیک/ تجهیز بیمارستان 2هزار تخت‌خوابی ظرف 48 ساعتکمبود تجهیزات بیمارستان‌های دولتی گیلان برطرف شد

وی افزود: 3 هزار 500 تخت در سالن‌های ورزشی و سوله‌ها و خانه معلم جانمایی شده و 300 مورد تجهیز و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

فردی با بیان اینکه ایستگاه‌های سلامت در کلیه ورودی و خروجی‌های شهرهای استان دایر شده و  24 ساعته با تب سنج کار غربالگیری را انجام می‌دهند، گفت: قرارگاه‌های محله‌ای نیز توسط سپاه استان البرز دایر شده که اقدامات لازم را در محدوده قرارگاه در سطح استان انجام می‌دهند.

وی افزود: روزانه در سطح استان کلیه شهرستان‌ها توسط شهرداری‌ها و روستاها نیز توسط دهیاری‌ها  ضدعفونی می‌شود. در این ایام بیش از 45 جلسه در سطح استان در مورد کرونا به ریاست استاندار و در شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران بوده است.

فردی به تعطیلی بازار و اصناف از جمله پاساژها و مراکز خرید اشاره کرد، گفت: خوشبختانه اتاق اصناف و کمیسیون نظارت با همکاری و هماهنگی توانستند تقریباً بیش از 90 درصد بازار و مراکز خرید در سطح استان را تعطیل کنند.

 وی تصریح کرد: هر چند  مردم خوب استقبال و  همراهی کردند و اگر هم برخی مقاومت می کنند با استناد ماده 48 کمیسیون نظارت مراجع قانونی برخورد لازم صورت می‌گیرد. 

فردی از تعطیلی مراکز عرضه کالاهای غیرخوراکی از جمله پاساژها و مجتمع‌های تجاری در استان تا 15 فروردین ماه خبرداد و گفت: این تصمیم در جهت کاهش تردد مردم به این مراکز و جلوگیری از گسترش ویروس کووید 19 گرفته شده و بازرسی اصناف، پلیس اماکن و تعزیرات به‌شدت با خاطیان برخورد می‌کنند.

وی افزود: در اجرای این اقدام خوشبختانه همه کسبه و مردم همکاری لازم را داشته اند و جا دارد از این حمایت مردم تشکر کنم.

انتهای پیام/ ز

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است

کتاب تازه «من یک پایین شهری‌ام» تازه‌ترین اثر  اسماعیل امینی، شاعر و طنزپرداز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود. 

این کتاب که توسط نشر جام جم منتشر شده است، مجموعه‌ای است از یادداشت‌های امینی درباره زندگی مردمی که در کوچه و خیابان و اداره و بازار زندگی می‌کنند. 

خندمین تر افسانه (جلوه های طنز در مثنوی معنوی)، لبخند سعدی (طنز آوری در غزل های سعدی)، لبخند غیرمجاز ( نوشته های طنز)، تبسم دوست (لطایف و مطایبات در کلام امام خمینی)، گزیدۀ شعر طنز، جلسۀ شعر (نوشته های آموزشی دربارۀ شعر)، اسب‌ها و خرها (مجموعه شعر طنز)، نشر اکاذیب (مجموعه شعر طنز)، دلقک و شاعر دربار (مجموعه شعر)، وزن شعر بیاموزیم و... از جمله آثار وی است. امینی در تألیف ده‌ها مقاله پژوهشی و ادبی با نشریات تخصصی چون؛ کتاب ماه ادبیات، فصلنامۀ شعر، فصلنامۀ فرهنگستان هنر، ماهنامۀ سوره، ماهنامۀ الفبا و.. همکاری کرده است. 

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از 19 تا 29 اردیبهشت از ساعت 8 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب است.

خدیجه زمانیان یزدی

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • بیماری‌های دهان و دندان یکی از شایعترین بیماری‌های غیرواگیر است
  • تازه ترین کتاب اسماعیل امینی درباره مردم کوچه و بازار است
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد