Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر محمدحسین باقری در جریان ارتباط صوتی و تصویری با بیمارستانهای ولیعصر (عج ) و الغدیر نیروی انتظامی، طی گزارش‌های جداگانه توسط رؤسای این بیمارستان‌ها در جریان آمار و عملکرد کمی و کیفی آنها در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه بیمارستانهای نیروی انتظامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور با تمام ظرفیت و توان، آماده پذیرش و خدمات‌رسانی به بیماران بوده‌اند، از مشارکت فعال این مراکز درمانی در خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیمارستانهای نیروهای مسلح از جمله مراکز درمانی نیروی انتظامی هیچگونه اعتبار یا تجهیزات دولتی در زمینه مقابله با کرونا دریافت نکرده‌اند با این حال اقدامات شاخصی در حوزه پیشگیری، فرهنگ‌سازی، مراقبت و درمان انجام داده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

باقری با اشاره به پیشگام بودن مراکز درمانی نیروی انتظامی، سپاه و ارتش در مشارکت و هم‌افزایی با وزارت بهداشت در بحرانها از پیش‌بینی بسته‌های حمایتی و تشویقی کادر درمانی و به‌روزرسانی امکانات و تجهیزات این مراکز خبر داد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1368130

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سرلشکر محمد حسین باقری ویروس کرونا ستاد کل نیروهای مسلح نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان