Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد اقبالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهارداشت: کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا البرزطی رصد سایت ها و کانال های مختلف درفضای مجازی دریک سایت فروش کالا به یک آگهی تبلیغ فروش محافظ و ماسک برخورد و موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقراردادند

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با همکاری اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی البرز با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از محل مورد نظر بیش از یک هزارو ۳۵۰ عدد کالای پزشکی غیرمجاز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبالی گفت: کالاهای کشف شده شامل پمپ بادکش ،آتل انگشت ،آمبویگ مربوط به تنفس مصنوعی، پودر میکرو درم ، رول روتختی اتاق جراحی ، عینک محافظ پرستاری ، عینک محافظ نشکن، شیلد محافظ صورت ،مرطوب سنج اکسیژن و گاز استریل  بوده که از یک محیط کاملا غیر بهداشتی کشف شد.

رییس پلیس فتا استان البرز با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر شد گفت: بر اساس برآورد کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

طی یک ماه گذشته تاکنون مقادیر زیادی انواع دارو ، مواد ضدعفونی کننده ، ژل بهداشتی، انواع کالای پزشکی و الکل توسط پلیس البرز و سایر دستگاه های نظارتی این استان کشف شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز فضای مجازی پلیس فتا پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز فضای مجازی پلیس فتا ویروس کرونا البرز فضای مجازی پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: عوامل کلانتری ۱۱ شهرستان ورزنه در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق موفق به کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا خارجی از وانت پراید در شهر ورزنه شدند.
سرهنگ حسین بساطی افزود: در بررسی کارشناسان پلیس مشخص شد نوشابه‌های انرژی زا خارجی کشف شده بدون مجوز مثبته گمرکی است.
وی گفت: خودرو همراه با نوشابه‌های قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال برابر برآورد کارشناسان توقیف و متهم هم به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه