Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری،معاون اول رئیس جمهور امروز (دوشنبه) در مکالمه‌های تلفنی جداگانه با استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان در جریان آخرین وضعیت بارش ها، خسارات وارده و تمهیدات اتخاذ شده برای کاستن از آسیب‌های وارده به مردم و زیر ساخت‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره میزان بارندگی در دهه اول فروردین سال نو، بر مدیریت سیلاب‌ها و بسیج همه امکانات به منظور جلوگیری از آسیب به مردم و زیر ساخت‌ها تأکید کرد.

وی همکاری دقیق و مستمر همه دستگاه‌ها برای کمک به شهروندان در معرض خطر را ضروری دانست. استانداران هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز در این مکالمه‌های تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از سیلاب‌ها به تاسیسات و زیر ساخت‌ها ارایه کردند.

انتها ی پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور سیلاب و آبگرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد

سرهنگ پاسدار محمد حسن آهنگر  گفت: نشست‌های تربیت و تعالی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، حول محور سه عنوان مهم حجاب و عفاف، شعار سال و اندیشه‌های شهید مطهری در قبال جنایات صهیونیست ها در حوزه های مقاومت برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در سپاه های شهرستانی و نواحی مقاومت، نشست های تربیت و تعالی در حوزه های مقاومت و کانون‌ها با موضوع‌حجاب و عفاف که از مباحث روز کشور است، برگزار شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب برای جامعه بشری، تصریح کرد: مربیان در نشست های تربیت و تعالی، با استناد به آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) و کلام امامین انقلاب نسبت به نقشه ها و توطئه های دشمنان به این موضوع تبیین و روشنگری کردند.

وی ضمن تاکید بر این مساله که تلاش در جهت تحقق شعار سال یک وظیفه عمومی است گفت: شعار سال و انتظارات رهبر معظم انقلاب در تحقق این شعار از مباحث مهم دیگری بود که مربیان راهکارهایی را برای حضور قدرتمند بسیجیان در تحقق این مهم ارائه دادند.

آهنگر ادامه داد: تبیین تفکرات و اندیشه های شهیدمرتضی مطهری در خصوص جنایات اسرائیل از دیگر موضوعات نشست بود که در این نشست ها مطرح شد.

مسوول معاونت تربیت و آموزش سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاندان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم بویژه شیطان بزرگ، در پی برهم زدن امنیت و وحدت مردم ایران و استان هستند تا از این رهگذر به مقاصد شوم خود دست یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان