Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:49:15 GMT

تکمیل و تجهیز سالن بحران رفسنجان ظرف چند روز آینده

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۶۲۶۰

تکمیل و تجهیز سالن بحران رفسنجان ظرف چند روز آینده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: سالن بحران دانشگاه علوم پزشکی تا دو، سه روز آینده تکمیل و تجهیزات آن خریداری شده که منتظر ارسال آن هستیم.

محمدرضا میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت سالن بحران اظهار داشت: روز گذشته از این سالن بازدید داشتیم، جداسازی انجام شده و کارهای اولیه آن رو به اتمام است و تا دو، سه روز آینده تمام خواهد شد و تجهیزات آن خریداری شده در حال ارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در زمینه آزمایشگاه تخصصی کرونا عنوان داشت: تجهیزات آزمایشگاه توسط شهرداری خریداری شده و فقط منتظر کیت‌ هستیم که به محض رسیدن، فعالیت آزمایشگاه تخصصی کرونا آغاز خواهد شد.

وی به آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: موارد مثبت چندان زیاد نشده و یک روز در میان یک نفر اضافه می‌شود. در حال حاضر سه نفر مثبت در بخش بستری هستند و در حدود 40 نفر بستری هستند که مشکوک بوده و یا نمونه‌برداری شده و منتظر جواب آزمایش هستیم.

راه‌اندازی سالن بحران با 50 تخت و هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد تومان

 علی مظفری معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اظهار داشت: از همان روزهای اول شیوع  بیماری کرونا با حمایت مدیرعامل مجتمع مس سرچشمه توانستیم با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد تومان  طرح راه‌اندازی سالن بحران را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه سالن بحران به‌عنوان بیمارستان کوچک 50 تختخوابی است، عنوان داشت: این سالن که 750 متر مساحت دارد علاوه بر تخت‌های بستری، اتاق‌های cpr ، ایزوله، امکانات دفتر پرستاری، پاویون‌هایی برای خانم‌ها و آقایان، نماز خانه و سرویس‌های بهداشتی در آن دیده شده است.

مظفری خاطرنشان کرد: این بیمارستان کوچک به گونه‌ای تعریف شده که در زمان‌هایی که آب و برق نباشد بتواند نیازهای خود را در این زمینه تامین کند و بعد از بحران کرونا در سایر موارد مشابه هم قابل استفاده خواهد بود و سایر نیازهای خود را از مرکز بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع)  تامین خواهد کرد.

وی از کمک‌های خیران سلامت قدردانی کرد و گفت: تعدادی  از لوازم و تجهیزات پزشکی را خیران شهرستان و استان تامین کرده‌اند.

انتهای پیام/80016/ب

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمایشگاه سالن بحران کرونا بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی سالن بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه کرمان
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند