Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: در حال حاضر با روند صعودی بیماران کرونایی مواجه هستیم و در همین راستا برای آمادگی بیشتر در برابر مراجعین ۱۰۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی استان اردبیل اضافه شد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور بعد از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان صحرایی در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون با روند افرایشی بیماران مشکوک به کرونا و مبتلا به کرونا در سطح استان اردبیل رو به رو هستیم و شکست کرونا نیازمند همت همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان افزود: از ابتدای ورود ویروس کرونا به کشور و تمامی دستگاه‌های اجرایی در مناطق مختلف استان پای کار بوده‌اند و با انجام به موقع اقدامات پیشگیرانه برای مقابله و کنترل ویروس کرونا تلاش می‌کنند.

عبدالعلی‌پور از افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر با روند صعودی بیماران کرونایی مواجه هستیم و در همین راستا برای آمادگی بیشتر در برابر مراجعین 100 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی استان اردبیل اضافه شد.

سرلشکر باقری: بیمارستانهای نیروهای مسلح هیچگونه تجهیزات دولتی برای مقابله با کرونا دریافت نکرده‌اندکمبود تجهیزات بیمارستان‌های دولتی گیلان برطرف شد78 درصد بیماران کرونایی شرق استان سمنان از بیمارستان مرخص شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل با تاکید بر اینکه بیمارستان‌های استان تجهیز می‌شود بیان کرد: با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته اگر لازم باشد می‌توانیم 70 تخت بیمارستانی نیز به بیمارستان صحرایی اوژانس نیز اضافه کنیم.

وی راه حل شکست کرونا را در خانه ماندن دانست و اظهار کرد: با رعایت تمانی نکات و هشدارهای بهداشتی و عمل به بحث در خانه ماندن و عدم حضور در تجمعات و اماکن عمومی پر تجمع و پر تردد می‌توانیم شعار ما کرونا را شکست می‌دهیم را شکست دهیم.

انتهای پیام/ 146/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تخت بیمارستانی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند