Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال دارد در صورت کندشدن شیوع کرونا در آلمان،‌بوندس‌لیگا بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، فوتبال باشگاهی آلمان همانند سایر کشورهای اروپایی حدود 2 هفته است که به خاطر گستردگی کرونا،‌ از حرکت بازایستاده و مشخص نیست چه زمانی به حالت عادی بازخواهد گشت.

در این ارتباط «راینر کوخ»‌، نایب رئیس فدراسیون فوتبال  ژرمن‌ها اظهار داشت تماس‌های مرتبی میان مقامات فدراسیون، اتحادیه و تیم‌های باشگاهی صورت می‌گیرد تا شرایط روزانه مورد ارزیابی واقع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام در مصاحبه‌ای که با سایت ورزش کشورش انجام داد،‌ گفت موضوع برگزاری ادامه مسابقات در صورت کندشدن روند ابتلا به کرونا، اکنون مطرح شده است.

وی گفت: با توجه به وضعیت کنونی، نمی‌توان از تاریخی قطعی برای از سرگیری فعالیت‌ها نام برد. در این شرایط عاقلانه است که هیچ‌ پیش‌بینی نکنیم.

این اظهارات در حالی عنوان شد که مسابقات فوتبال آلمان طبق آخرین تصمیم تا 3 آوریل (15 فروردین 99 ) دچار تعلیق است و به نظر می‌رسد با با روند کنونی، تعلیق باز تمدید خواهد شد.
کوخ افزود: لغو فصل باعث می ‌شود باشگاه‌ها حدود 750 میلیون یورو ضرر کنند اما ما اکنون به این فکر رسیده‌ایم در صورتی که آثار کند‌شدن شیوع نمایان شوند،‌ به سناریوی برگزاری مسابقات  بدون حضور تماشاگر فکرکنیم.

انتهای پیام/ش

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آلمان فوتبال فدراسیون بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره تربیت دانش‌آموزان کنشکر رسانه‌ای (نوآوین) در یزد اظهار کرد: این دوره در سال گذشته به صورت کشوری در قالب سه اردوی استانی با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، اما در سال جاری هر استان به صورت مجزا اقدام به برگزاری این اردوها با حضور قریب به ۲۰۰ دانش‌آموز کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره یادگیری مهارت‌های مرتبط با فضای رسانه‌ای جامعه و کنشگری است و در صورت تحقق اهداف تعیین شده در پایان این اردو، ۶۰۰ نوجوان دغدغه‌مند رسانه‌ای در کشور فعالیت خواهند داشت و با نگاه خود رویدادهای ملی و جهانی را به مخاطب خود انتقال خواهند داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه نسل جدید سازنده فضای رسانه‌ای کشور هستند، گفت: در این دوره ۲۱۵ دانش‌آموز پسر از پایه هشتم تا یازدهم از شهرستان‌های یزد، مهریز، ابرکوه، بافق و زارچ در پنج مبحث سناریونویسی، کارگردانی، تصویربرداری، تدوین و انتشار شرکت کردند و با اجرای بازی‌های گروهی و چند فوق‌برنامه دیگر طی دو روز به کار خود پایان دادند.

کد خبر 6091478

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز