Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:02:16 GMT

استاندار با تعطیلی ادارات و بانک‌های یزد موافق است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۷۵۴۰

استاندار با تعطیلی ادارات و بانک‌های یزد موافق است

علی صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخواست‌های مکرر مردمی برای تعطیلی ادارات و بانک‌های استان تا ۱۵ فروردین ماه اظهار داشت: نظر مثبت مدیریت ارشد استان از طریق مجاری قانونی در موارد متعدد به دستگاه‌های ذیصلاح اعلام شده است.

وی عنوان کرد: اما مردم شریف یزد باید درک کنند که اختیار قانونی این موضوع صرفاً در دست ستاد ملی است نه استانی بنابراین استاندار نظر موافق خود را اعلام کرده اما باید منتظر تصمیم در سطح ملی بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با بیان اینکه استاندار یزد حفظ سلامت مردم استان را اولویت خود می‌داند، تاکید کرد: استان با موضوع تعطیلی ادارت و بانک‌ها طی چند روز آینده موافق است اما تاکنون تصمیمی در این زمینه در سطح ملی گرفته نشده است.

وی افزود: در صورت عدم موافقت با تعطیلی کامل، پیشنهاداتی برای کاهش فعالیت و شیفتی شدن ادارات و مرخصی کارمندان وجود دارد که پس از اتخاذ تصمیم، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 4884803

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد علی صالحی استانداری یزد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد نوروز حوادث چهارشنبه سوری ضدعفونی قزوین شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد متهم به جعل مهرهای ادارات مشهد به دام افتاد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد چراغ  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی خود به خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو در زمینه جعل مهر و اسناد دولتی دست یافته و تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم پس از اطمینان از فعالیت های مجرمانه این فرد با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری جاعل 55 ساله در بازرسی از مخفیگاهش در یکی از مناطق غرب شهر مشهد 32 عدد انواع مهر دستگاه های دولتی و اصناف، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه اسکنر کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • بیانیه الجزیره پس از بستن دفاتر این شبکه در اراضی اشغالی
  • یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند