Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در شبانه روز گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان مشاهده و ثبت شد و آمار مبتلایان استان به ۴۷۴ بیمار رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی احسان پور امروز با بیان اینکه تا کنون آمار مبتلایان خوزستان به ۴۷۴ مورد رسیده است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک ۱۶ مورد در اهواز، ۳ مورد در دزفول، بهبهان، رامهرمز، شوشتر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و شهرستان های باوی، کارون و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد ابتلا داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۱۳۲ بیمار در سطح استان بستری و در حال دریافت خدمات درمانی هستند، گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۸۱ نفر از بیماران با حال عمومی خوب بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و شمار فوت شدگان ناشی از این بیماری در خوزستان به ۶۱ نفر رسید.

احسان پور بیان کرد: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دید و بازدید، وزارت بهداشت را در ارایه بهتر خدمات همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان از همه شهروندان درخواست کرد در اسرع وقت به سامانه خود اظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نمایند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

لازم به ذکر است که تا روز گذشته آمار مبتلایان خوزستان ۴۴۴ بیمار و فوت شدگان ۵۹ مورد، بستری شدگان استان ۱۱۹ بیمار و بهبود و ترخیص شدگان ۲۶۶ نفر اعلام شده بود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس آمار کرونا خوزستان 4 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز برقرار هستند.

او با بیان اینکه تا کنون هیچ پروازی لغو نشده افزود:، اما لازم است که مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره ۱۹۹  تماس حاصل فرمایند.

طی ۲ روز گذشته استان خوزستان صحنه بارش‌های بی نظیر و بی سابقه در اردیبهشت بوده که برخی از آن به عنوان «شگفتانه بهاری آسمان» یاد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم