Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@11:52:34 GMT

سسک فابرگاس در قرنطینه چه می کند؟

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۷۷۵۶

سسک فابرگاس در قرنطینه چه می کند؟

سسک فابرگاس، ستاره اسپانیایی موناکو در مورد شرایط روزهای قرنطینه صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این روزهای دشوار قرنطینه، ویدئوهای سسک فابرگاس به یکی از پرطرفدارترین بخش های شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. حالا این هافبک اسپانیایی مدعی شد از فرصت پیش آمده استفاده کرده و بیشتر از گذشته در کنار خانواده اش وقت سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سسک فابرگاس گفت:

“شرایط ما مانند همه است و ما نیز در خانه، در موناکو قرنطینه شده ایم، زیرا مسئولیت اجتماعی حکم به عدم نقش آفرینی به شیوع ویروس می دهد. باشگاه برای ما تجهیزات ورزشی مانند دوچرخه ثابت فراهم کرده است. راه دیگری وجود ندارد، زیرا هیچ کس نمی داند این دوران چند هفته طول می کشد. سعی می کنم روزی حداقل یک ساعت ورزش کنم، شاید کمی بیشتر.”

سسک فابرگاس گفت:

“اما حداقل این دوران به من کمک می کند تا کارهایی را انجام دهم که در طول دوران ورزشی ام به ندرت موفق به انجام آن شده ام. من از خواب بیدار شده، با فرزندانم صبحانه می خورم، با آنها شام می خورم و می خوابم. این امتیازی است که ما باید از آن لذت ببریم، زیرا متاسفانه هیچ وقت نتوانسته ام اینقدر طولانی در کنار خانواده باشم. قطعا برای بسیاری از افراد شرایط به همین ترتیب بوده فقط در این شرایط می توانند وقت شان را با خانواده بگذرانند، پس باید از این موقعیت استفاده کنیم.

من در مورد رژیم غذایی خیلی زیاد مراقبم. البته باشگاه نیز ما را کنترل می کند. ما حتی مجبور هستیم در گروه تیم عکس بفرستیم و متخصصان تغذیه آنجا می بینند که ما برای صبحانه، ناهار و شام چه می خوریم همه چیز بسیار کنترل شده است و باید هم اینگونه باشد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سسک فابرگاس چلسی سسک فابرگاس ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر سسک فابرگاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس، پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۵ آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب به درجه جانبازی نائل آمد. 

حسن نورانی افزود : جانباز شهید سیلاوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از دوران جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • (تصاویر) حذف نمادهای دوران شوروی در اوکراین
  • سخت‌ترین دوران‌ زندگى حضرت امیرالمومنین (ع) + فیلم
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • صحبت های جیمی کرگر در مورد آینده محمد صلاح در دوران جدید لیورپول / فیلم
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • فابرگاس: رم - لورکوزن، دیداری است که تماشای آن را نباید از دست داد
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد