Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائولو مالدینی، ستاره بزرگ فوتبال ایتالیا در بیمارستان بستری شده و در حال مبارزه با ویروس کرونا است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روزهای اخیر ستاره های بزرگی در عرصه فوتبال به ویروس کرونا مبتلا شده اند و دیشب نیز باشگاه میلان رسما اعلام کرد پائولو مالدینی ، مدافع بزرگ و پرافتخار این تیم و همچنین فرزندش دنیل نیز درگیر این بیماری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پدر پرافتخار و فرزندی که در آغاز راه تبدیل شدن به ستاره های بزرگ همانند پدرش است، هر دو در شرایط قرنطینه و در بیمارستان بستری شده و تحت نظارت پزشکان برای مبارزه با این ویروس هستند. البته امروز نشریات ایتالیایی اعلام کردند پائولو مالدینی و دنیل شرایط بسیار بهتری نسبت به روزهای قبل داشته و در مسیر شکست دادن این بیماری قرار دارند.

اما به هر حال فوتبالدوستان کمتر تصویری از این ستاره بزرگ ایتالیایی در حالتی درمانده و روی تخت بیماستان در ذهن دارند. پائولو مالدینی در دوران ورزشی پرافتخارش دو دهه فاتح تمام عناوین با لباس میلان شد و رکورد بیشترین تعداد حضور در سری آ و این باشگاه را از آن خود کرد.

ستاره خوش تیپ ایتالیایی بازیکن محبوب اغلب هواداران فوتبال بوده و کمتر کسی از پائولو مالدینی خاطره بدی در ذهن دارد. به نظر می رسد مدافعی که کسی تردیدی در مورد توانایی های فنی اش نداشت، حالا در مبارزه با ویروس کرونا نیز در مسیر سربلندی بوده و هواداران فوتبال امیدوارند او بعد از بازگشت دوباره به عرصه فوتبال، پروژه بازسازی میلان را به سرانجام برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلان پائولو مالدینی ویروس کرونا پائولو مالدینی فوتبال ایتالیا میلان ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر پائولو مالدینی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!

اتفاقات بسیار بدی در فوتبال پایه رخ داده است.

طرفداری | در یک اتفاق تاسف‌بار، روز گذشته در جریان بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان دسته دو فوتبال تهران، کمک داور بازی به دلیل اعلام گل مردود، مورد حمله قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد و اعلام گل مردود توسط کمک داور، خشم و اعتراض شدید نیمکت نشین ها را به دنبال داشت.

متاسفانه این اعتراضات به خشونت کشیده شد و برخی از اعضای تیم به سمت کمک داور حمله‌ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مسئولان فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی‌ربط باید با قاطعیت با اینگونه رفتارها برخورد کنند و تدابیر لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی در آینده اتخاذ نمایند.

خشونت جایی در ورزش ندارد و باید با فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح، از بروز چنین رفتارهای غیرورزشی جلوگیری کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری باورنکردنی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد