Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@18:44:05 GMT

قرنطینه شدن مربی شهرخودرو در ایتالیا

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۷۹۹۵

قرنطینه شدن مربی شهرخودرو در ایتالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با گسترش ویروس کرونا در سطح جهان و تعطیلی مسابقات فوتبال در اکثر کشورها، اهالی فوتبال هم در قرنطینه به سر می برند تا از شر این ویروس در امان باشند.یکی از این افراد مربی ایتالیایی تیم شهرخودرو مشهد است که با تعطیلی رقابت های لیگ برتر ایران راهی کشور خود شده است.

 استفانو کوزین مربی ایتالیایی شهرخودرو مشهد درباره حضور در ایران و مقابله با کرونا گفت: من وقتی در امارات مربیگری می‌کردم اغلب با تیم‌های ایرانی روبرو می‌شدیم و بازی‌ها را که آنالیز می‌کردم از تماشاگران زیاد لیگ ایران تعجب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانی‌ها مردمی خونگرم و مهربان هستند و اکنون نیز در شهرخودرو مشهد هستم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه در ایران خیلی زود به مقابله با کرونا پرداختند و من، چون در هتل زندگی می‌کردم دیدم که آنجا چقدر خلوت شده است و رستوران‌ها خالی است. مردم خیلی رعایت می‌کنند و مثلا در تیم ما مداوم محصولات بهداشتی بین اعضا توزیع می‌شد. باید هم همینطور باشد و مردم مسئله حضور در خانه‌ها را جدی بگیرند. لیگ برتر نیز بدون تماشاگر برگزار شد تا اینکه تصمیم گرفته است بازی‌ها لغو شود. فکر کنم اواخر ماه آوریل دوباره لیگ برتر از سر گرفته شود. من بعد از ایران به ایتالیا رفتم و در اینجا قرنطینه هستم.

254 251

کد خبر 1368214

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو لیگ برتر نوزدهم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟