Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حسنی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در یزد اظهار داشت: در ستاد مقابله با کرونا یزد دستور داده شد ۴ روز اصناف تعطیل باشند که این کار انجام شد ولی به علت اینکه حلقه بین مردم و جامعه بازار است و خطر انتشار این بیماری از طریق بازارها اتاق اصناف یزد از استاندار درخواست کرد که تعطیلی اصناف تا ۱۵ فروردین ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنی با بیان اینکه رییس جمهور هم تعطیلی ها را تا ۱۵ اعلام کردند، گفت: در استان یزد نیز دستور داده شد اصناف تا ۱۵ تعطیل باشند.
وی با تشکر از همراهی استاندار و فرماندار یزد برای تعطیلی اصناف، گفت: سلامتی و حفظ جان مردم در اولویت امور است و بعد از آن کسب درآمد اهمیت پیدا می کند.
حسنی در برخورد با کسبه متخلف عنوان کرد: شهر برای بازرسی بلوک بندی شده و تمام ناظران اصناف در حال پیگیری امور و بازرسی شهر هستند تا در این شرایط همه گیری بیماری کرونا کسبه اقدام به بازگشایی محل کسب نکنند.

حسنی در خصوص پلمپ واحدهای متخلف گفت: پس از اخطار اولیه چنانچه بلافاصله اقدام به تعطیلی محل کسب نکنند تا ۱۵ فروردین مغازه پلمپ خواهد شد.
رییس اتاق اصناف یزد گفت: بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا در یزد و ستاد بحران استانداری اصناف مربوط به نیازمندی های ضروری مردم باید حتما ۲۴ ساعته دایر باشند و خدمت رسانی کنند و سایر واحدهای صنفی کاملا تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند.
وی به فروشگاه های بزرگ هم توصیه کرد ضمن رعایت صد در صدی بهداشت نسبت به فروش ارزاق ضروری مردم اقدام کنند و از فروش اجناس غیر ضروری خودداری کنند.

46

کد خبر 1368230

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟

 

به گزارش تابناک، محمد حسینی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاه دولت در زمینه تعطیل پنجشنبه‌ها، اظهار کرد: نظر دولت در این زمینه مشخص است و به غیر از جمعه به تعطیلی یک روز دیگر به انتخاب دولت تاکید دارد. مدارس پنجشنبه‌ها تعطیل است، دانشگاه‌های وزارتخانه‌های علوم و بهداشت هم تعطیل است و برخی استان‌ها هم مانند تهران پنجشنبه‌ها را تعطیل کردند. دیدگاه دولت هم بیشتر به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک است.

چند روز پیش مهدی یزدان پناه معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روزهای پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی شود.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است