Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:45:38 GMT

ماموران پلیس طبس زوج گرفتار در سیلاب را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۸۲۶۷

ماموران پلیس طبس زوج گرفتار در سیلاب را نجات دادند

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمود علی‌پور روز دوشنبه گفت: ساعتی پیش پس از بارش نزولات آسمانی و جاری شدن سیلاب در تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان طبس، یک خودرو سمند با ۲ سرنشین در محور دیهوک - طبس هنگام عبور از سیلاب گرفتار شدند.

وی بیان کرد: ماموران بخش دیهوک هنگام کنترل محورهای عبوری خودرو گرفتار در سیلاب را مشاهده کردند که داخل خودرو پر از آب شده است و راننده و سرنشین آن در حال غرق شدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: ماموران پلیس بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند و درخواست امدادرسانی کردند ولی با توجه به وضعیت جاده و شرایط ناپایدار جوی همچنین احتمال غرق شدن سرنشیان خودرو، با جانفشانی وارد سیلاب شده و به طرز معجره آسایی این زوج طبسی را نجات دادند و از داخل سیلاب بیرون کشیدند.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان انتظامی ایستگاه بازرسی و فرماندهی انتظامی بخش دیهوک شهرستان طبس، از هموطنان و همشهریان درخواست کرد به علت شرایط جوی و وقوع سیل، به منظور جلوگیری از وقوع این چنین حوادثی، از تردد غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی خودداری کنند.

سامانه بارشی که از روز شنبه دوم فروردین در خراسان جنوبی فعال شد امروز در اغلب نقاط استان شدت گرفته و در برخی شهرستان‌ها موجب جاری شدن روان آب شده است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و طبس در ۲۷۰ کیلومتری بیرجند است.

برچسب‌ها خراسان جنوبی سیل طبس انتظامی پروندهٔ خبری بارش های بهاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی سیل طبس انتظامی خراسان جنوبی سیل طبس انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی در طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده با مشاهده ماموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

سرهنگ عباس علی یاری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودرو در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس