Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات عامل ایمیدرو ضمن تاکید براینکه شعار امسال، مسئولیت‌پذیری این سازمان توسعه‌ای را دوچندان خواهد کرد، گفت: در راستای رشد تولید، سال گذشته ۱۴۶ معدن کوچک و متوسط مقیاس در نقاط مختلف کشور احیا شد و پیش‌بینی می شود در سال جدید تعداد بیشتری از اینگونه معادن، راه اندازی شوند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به گفته خداداد غریب پور، معادن کوچک و متوسط به دلیل اشتغال‏‌زایی و گستردگی در نقاط مختلف کشور، می‌توانند در ایجاد اشتغال پایدار در بخش معدن و توسعه متوازن کشور نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای طرح فعال‌سازی معادن کوچک و متوسط در نقاط مختلف کشور، با هدف فعال‌سازی معادن بخش خصوصی که به دلیل شرایط داخلی یا بین‌المللی نیمه فعال و یا تعطیل شده بودند، 146 مرود از این معادن از آذر ماه سال 97 تعریف و در سال 98 عملیاتی شدند.

رییس هیات عامل ایمیدرو یاداور شد: طرح احیای معادن کوچک و متوسط با مشارکت تشکل‌ها از جمله خانه معدن ایران و با هدف توسعه اشتغال و همچنین تامین بخشی از خوراک شرکت‌های بزرگ از سوی شرکت تهیه‌وتولید مواد معدنی ایران به اجرا درآمد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین تفاهمنامه‌ای در راستای کمک به فعال‌سازی معادن کوچک با تولیدکنندگان کنسانتره و گندله، از جمله شرکت‌های بزرگ معدنی امضا شده است که به نقش آفرینی این معادن کمک خواهد کرد.‌ سال گذشته تعداد ۱۴۶ معدن تا اواخر اسفند سال ۹۸ فعال شدند که طبق پیش‌بینی‌ها اشتغال ۳۰۰۰ نفری ایجاد کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايميدرو سال جهش تولید کوچک و متوسط معادن کوچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با آقای «انگاته روبارد» وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی دیدار و گفتگو کرد. دکتر امیرعبداللهیان توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

آقای «انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.‌

کد خبر 6092645

دیگر خبرها

  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران