Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: حدود ۱۵۰۰ فوتی کرونایی در جهان در ۲۴ ساعت گذشته؛ نگرانی را جدی‌تر بگیریم، دیدوبازدید نرویم.

سیدعباس صالحی در این پیام افزوده است: حدود ۱۵۰۰ فوتی کرونایی در جهان در ۲۴ ساعت گذشته؛ نگرانی را جدی‌تر بگیریم. ارقام فوق ارقام اعلامی و مکشوف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزوده است: ایتالیا با ۶۵۱، اسپانیا با ۳۷۵ و ...مرگ فقط برای همسایه نیست، هر چند مرگ همسایه هم غم‌انگیز و جانکاه است.

ویروس کرونا یا کووید -۱۹ از اوایل دی گذشته در شهر ووهان استان هوبی چین پدیدار و با گسترش به اکثر کشورها به بحران جهانی تبدیل شد و اکنون بیش از ۱۵۰ کشور در جهان بیمارانی مبتلا به این بیماری دارند که هنوز درمان قطعی برای آن پیدا نشده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۳ هزار و ۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۱۸۱۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸۳۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان کرد: بر اساس یافته های آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۱۴۱۱ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب این افراد، مجموع مبتلایان قطعی به کووید ۱۹ در کشور شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۳ هزار و ۴۹ نفر رسید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات عصر امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه با حضور در خبرگزاری تسنیم با خبرنگاران به گفت‌وگو پیرامون آخرین اخبار انتخاباتی نشست.

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور 24 مرداد 1402 طی حکمی شاهچراغی استاندار سابق قم را به‌عنوان معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات منصوب کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • افزایش انتشار کربن، همچنان نگرانی زیست‌محیطی اصلی جهان
  • افزایش انتشار کربن، همچنان یک نگرانی مهم زیست‌محیطی
  • فساد را جدی بگیریم/دو راهی مهم گروسی در پرونده ایران/اقتصاد و روان و فرهنگ
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است