Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@05:58:06 GMT

ایجاد محدودیت شدید برای غیر بومیان در ورودی صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۸۸۵۰

ایجاد محدودیت شدید برای غیر بومیان در ورودی صومعه‌سرا

فرماندار شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به تشدید کنترل‌ها و طب سنتی در ورودی شهرستان گفت: نیروی انتظامی برای افرادی که خارج از استان وارد شهرستان می‌شوند محدودیت شدید اعمال کرده و این رویه را به بخشداران دهیاران نیز دستور دادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید جلال سید محمدی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در فرمانداری این شهرستان با تبریک فرارسیدن سال نو و عید مبعث اظهار کرد: باید با عزم و اراده ملی به مقابله با بحران موجود که کل دنیا را در سیطره شیوع خود درآورده به پا خیزیم تا این ویروس منحوس را از بین ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش همه مسؤولان ستاد کنترل و پیشگیری کرونا در شهرستان گفت: باید در اجرای موازین و رعایت نکات بهداشتی  و هرچه زودتر ریشه‌کن کردن این بیماری در هر قشری از جامعه که هستیم با نگاهی مدیریتی و مسؤولانه و با کنترل تجمعات و ترددهای غیرضروری از افزایش شیوع ویروس و بالا رفتن آمار مبتلایان جلوگیری کنیم.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم پشتوانه بزرگی در راستای کمک به مسؤولان و مردم برای جلوگیری از شیوع بیماری در شهرستان بودند، تصریح کرد: خیرین و مردم به‌عناوین‌مختلف در میدان اصلی مبارزه با این ویروس مهلک به یاری مسؤولان و دستگیری از افرادی که به نحوی در تأمین کالای بهداشتی، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی شهر و مناطق روستایی با کمبود امکانات
مواجه بودند شتافتند، این حرکت عظیم  قابل‌تقدیر و قدردانی است.

سید محمدی با اشاره به حضور نیروهای ارتشی در شهرستان تأکید کرد: از مسؤولان و ستاد بحران درخواست داریم از پتانسیل مثبت  ارتش، برای بهبود فضا و کنترل بحران استفاده کنند، ایجاد پایگاه کنترلی میدان خاکیان که کنترل خودروهای خارج از استان و ایستگاه تب سنجی توجه به کنترل سلامت افرادی که مشکوک هستند و ایجاد محدودیت برای افراد که از خارج از استان وارد شهرستان می‌شوند، در دستور کار قرار گیرد، بخشداران و دهیاران نیز این رویه را برای مناطق تحت کنترل خود به اجرا درآورند تا  بتوانیم اوضاع را  کنترل کنیم.

وی با بیان  اینکه فعالیت بازار باید تحت کنترل اتحادیه‌های مربوطه قرار گیرد، گفت: استمرار و پیگیری‌ها برای زمان‌های معین‌شده برای صنوف مختلف در اولویت امور قرار گیرد، مکان‌ها و مراکز فروشگاهی نیز زمان حضور در محل فعالیت را نیز کاهش دهند، اصناف و اتحادیه‌ها باید با متخلفین و اصنافی که نیازی به باز بودن و ادامه فعالیت آن‌ها در حال حاضر نیست، برخورد کنند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان  اینکه رسالت رسانه‌ها به‌ویژه در موقعیت بحران باید حفظ آرامش و تلطیف اذهان باشد، افزود: نباید از رسانه به‌عنوان فضاسازی اغراض شخصی خود سود برد، رسانه باید واقعیت‌ها را انعکاس دهد و پلی بین مردم و مسؤولان باشد که خدمات انجام‌شده را به اطلاع عموم جامعه انتشار دهد با همه کم و کاستی‌هایی که با توجه به شرایط بد اقتصادی و تحریمی در کشور موجود است، با توجه به شرایط بحران موجود در جامعه که حفظ سلامتی و جان مردم در اولویت کار همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی قرار دارد، رسانه نباید فضای جامعه را با سمت دهی، جهت گیرهای منفعلانه و تشویش ذهنیت مردم به‌سوی انحراف ببرد.

سید محمدی با اشاره به اینکه متأسفانه تعداد اندکی از رسانه‌های محلی اقدام به انتشار اخبار نادرست و خلاف واقع می‌کنند، بیان کرد: درمجموع رسانه‌های شهرستان صومعه‌سرا همکاری خوبی با مسؤولان در این مدت در راستای آرامش جامعه و اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت در هر بخش و صنفی با توجه به شرایط موجود به‌دوراز شرافت انسانی و غیرمنطقی است، تصریح کرد: طی چند روز اخیر متأسفانه تعدادی از آژانس‌ها با سوءاستفاده از وضعیت حاکم بر جامعه مبادرت به افزایش نرخ‌های  کرایه خودکرده‌اند که تاکنون هیچ مصوبه‌ای در این راستا در شهرستان صومعه‌سرا نداشته‌ایم و همه نرخ‌ها مثل گذشته پابرجا هستند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی محدودیت افزایش قیمت بیماری صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا