Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمهوری در این ویدیو کنفرانس که در واحد تولیدی سیران یکتا دوشان سنندج با حضور مسوولان این استان برگزار شد، از آخرین وضعیت کردستان و اقدامات انجام شده در این استان برای مقابله با ویروس کرونا اطلاع پیدا کردند.
دکتر روحانی در این ارتباط تصویری گفت: همه قومیت‌ها از فارس، کُرد و ترک، بلوچ، عرب و  سایر اقوام ایرانی دست به دست هم می‌دهیم و کرونا را شکست خواهیم داد و از این روزهای سخت عبور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهوری همچنین از روند درمان بیماران کرونایی در کردستان و کاهش ورودی مسافران به این استان ابراز خوشحالی کرد و از مسوولان استان بویژه کادر درمانی و پزشکی در خصوص تدابیر مقابله‌ای با این ویروس تقدیر کرد.
دکتر روحانی همچنین با مدیر عامل و ۲ نفر از پرسنل کارخانه سیران یکتا سنندج در خصوص وضعیت تولید این کارخانه و مشکلات آن گفت‌وگو کرد و تبدیل خط تولید این کارخانه به تولید مواد ضدعفونی‌ کننده را شایسته تقدیر دانست.

 استاندار کردستان نیز گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در استان برای مقابله با ویروس کرونا خدمت رییس جمهوری ارائه کرد و گفت: طرح غربالگری افراد در ورودی های این استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شروع و تاکنون ۷۲۶ هزار نفر توسط نیروهای جمعیت هلال احمر مستقر در این محل ها پایش شده‌اند.

بهمن مرادنیا اظهار داشت: هم اکنون ۲۶۵ نفر در این استان تست ویروس کرونا شدند که ۱۲۷ نفر از این افراد در بیمارستان ها بستری هستند و ۹۰ نفر نیز پس از بهبودی ترخیص شده و ۲۹ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
وی اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر از اطرفیان و بستگان بیماران مبتلا به کرونا نیز در قرنطینه خانگی هستند و تعداد ۵۰۰ تخت بیمارستانی برای بستری و مداوای بیماران مبتلا به کرونا در استان توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شده است.
مرادنیا در خصوص وضعیت مسافران ورودی به شهرهای استان نیز یادآور شد: در نوروز امسال ورود خودروها به این استان ۴۴ درصد کاهش داشت اما به علت باز بودن مرز ترانزیتی باشماق ورود خودروهای سنگین حامل کالاهای صادراتی ۱۵ درصد افزایش داشته است.
استاندار کردستان تاکید کرد: باز بودن مرز باشماق یکی از اتفاقات خوب در این وضعیت است و روزانه به طور میانگین ۷۰۰ دستگاه خودروی ترانزیتی در این مرز تردد می‌کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان جمعیت هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی مسافران نوروز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه با اشاره به زیان‌بار بودن پیروزی کامل روسیه در اوکراین، مدعی شد که این اتفاق مسکو را قادر می‌سازد تا موشک‌هایش را درست پشت دروازه‌های اتحادیه اروپا مستقر کند.

ماکرون در گفت‌وگو با «لاتریبیون» بار دیگر با حمایت از سیاست «ابهام راهبردی» در قبال روسیه، این کشور را «دشمن» خواند و گفت که چنین سیاستی، نمایش قدرت بدون «ارائه جزئیات درباره ابزار بازدارندگی» است!

وی همچنین گفت: ایجاد محدودیت‌های تئوری، ضعف تلقی می‌شود و باید رویت‌پذیری این محدودیت‌ها را حذف کنیم زیرا این اقدام، بازدارندگی ایجاد می‌کند.

به گفته ماکرون، اوکراین برای امنیت فرانسه اهمیت دارد زیرا این کشور در فاصله تنها یک هزار و ۵۰۰ کیلومتری از مرزهای پاریس واقع شده است.

رییس جمهور فرانسه مدعی شد: اگر روسیه پیروز شود، بلافاصله امنیت در رومانی، لهستان، لیتوانی و کشور ما از بین خواهد رفت. قابلیت و بُرد موشک‌های بالستیک روسیه، همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهد.

اظهارات و ادعاهای ماکرون یک ماه پس از آن مطرح شده است که او گفته بود «کشورهای غربی قانونا باید این سوال را از خود بپرسند که اگر قرار به پیشروی روس‌ها در خط مقدم جبهه باشد و اوکراین درخواست بدهد، آیا باید به کی‌یف نیرو اعزام کنند؟»

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، اظهارات ماکرون را «بسیار مهم و خطرناک» و مدرک دیگری دال بر مشارکت مستقیم پاریس در جنگ است.

کد خبر 6097268

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • چرا سفر «نیچروان بارزانی» به ایران مهم است؟
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • اقلیم کردستان: روابط تاریخی ما را به ایران پیوند داده است
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال | جزئیات دیدارهای رییس اقلیم کردستان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار