Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:33:05 GMT

ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان به صفر رسیده است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۹۲۳۷

ضریب اشغال مراکز اقامتی استان کرمان به صفر رسیده است

فریدون فعالی شبانگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تعطیلی مراکز بومگردی، خانه های مسافر و مهمانسراهای ادارات دولتی افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایر واحدهای اقامتی استان کرمان نیز با محدودیت در پذیرش مسافر مواجه هستند.
وی با بیان اینکه تاسیسات گردشگری استان کرمان همکاری بسیار مطلوبی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته اند، تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از تخلف در مراکز تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان دریافت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فعالی با تاکید بر اینکه تعطیلی مراکز اقامتی نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل شود، افزود: از هم استانی ها درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن های 03432816504 و 09629 گزارش دهند.
وی با اشاره به کاهش بسیار زیاد سفرها در نوروز امسال خاطرنشان کرد: بدون شک ماندن در خانه، نرفتن به سفر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان میراث فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان میراث فرهنگی ویروس کرونا استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان