Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق به روستاییان، عشایر و کشاورزان به منظور پیشگیری از بروز خسارت ناشی از بارندگی تأکید کرد.

محمدصادق معتمدیان، امشب ۴ فروردین در ستاد مدیریت بحران استان با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و نقطه‌ای پیش رو، اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام پیشگیرانه در حوادث ناشی از بارندگی و سیل، همچون کرونا، در خانه ماندن و اجتناب از هرگونه تردد غیرضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر اینکه در روستاها باید اطلاع‌رسانی بیشتری صورت گیرد، تصریح کرد: جهاد کشاورزی، امور عشایری و صدا و سیما به صورت ویژه توصیه‌های لازم جهت پیشگیری ازحوادث را اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: برخی اقدامات پیشگیرانه مانند کنترل و بازگشایی آبراهه‌ها و رودخانه‌های فصلی باید از طریق دستگاه‌های مرتبط انجام شود.

معتمدیان ادامه داد: با توجه به تجربه سال گذشته، صدا و سیما جهت پیشگیری از خسارت، توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی را به ویژه از طریق رادیو به کشاورزان منعکس کند.

وی اظهار کرد: در شهرستان‌ها نیز دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان با هماهنگی فرمانداران، اقدامات لازم را به عمل آورند.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان به جای پیگیری اعلام خسارت‌ها، بر ضرورت پیشگیری از بروز خسارت توجه و تمرکز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارندگي مدیریت بحران خراسان جنوبی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد

حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او گفت: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

در این طرح مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان بیمه شده و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد