Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دلمرادی  سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: بر اثر این بارش‌ها تاکنون ٢٥ میلیون مترمکعب در سد زیردان چابهار، ١٧ میلیون مترمکعب در سد پیشین سرباز و ٢ میلیون مترمکعب در سد خیرآباد نیکشهر ذخیره شد.

او  افزود: بر اثر این بارش‌ها سد خیرآباد برای دومین بار در چند ماه اخیر سرریز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان شرکت آب و فاضلاب میلیون مترمکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس

 

به گزارش تابناک از وزارت نیرو،"مجید رستگاری" ضمن اعلام این خبر گفت: هم ‌اکنون حجم آب پشت سد‌های استان طبق آخرین پایش به یک میلیارد و ۳۸۳ میلیون مترمکعب رسیده ‌که بیش از ۷۱ درصد حجم نرمال بوده و ۵ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته بیشتر است‎. ‎

وی اظهار داشت: این حجم در زمان مشابه سال گذشته یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون مترمکعب بود و ‌امسال این میزان ۶۷ میلیون مترمکعب افزایش یافته است‎.

وی افزود: طبق آخرین پایش، سد بوکان ۶۷۴، مهاباد ۱۷۶، آغ چای چایپاره ۱۱۷ و شهرچای ‌ارومیه ۹۴ میلیون مترمکعب آب دارند که نزدیک به ۷۷ درصد کل آب‌های موجود در سد‌های ۱۴ ‌گانه این استان است‎.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی حجم آب موجود در سد کانی سیب را ۱۵۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: سد قیقاج مشابه سال گذشته ۹ میلیون مترمکعب آب دارد، و در ۷ سد ‌شهرچای ارومیه، مهاباد، بارون ماکو، آغ چای چایپاره، شهید قنبری ماکو، ارس ۲ و کرم آباد پلدشت، نسبت به سال گذشته آب بیشتری ذخیره شده است. ضمن اینکه در حال حاضر ۱۴ سد در آذربایجان غربی وجود دارد که حجم آنها نزدیک به ۲ میلیارد مترمکعب است‎. ‎

دیگر خبرها

  • وضعیت مخازن سد حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه و ارس
  • حجم ذخیره آب مخازن سدهای استان کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • حجم ذخیره آب مخازن سد‌های کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • حجم ذخیره آب مخازن سدهای کردستان به ۷۲ درصد رسید
  • ۶۵ درصد مخازن سد‌های کشور پر شده است
  • سد کوثر گچساران سرریز کرد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد
  • با همه بارش‌ها، ۲۲ استان هنوز دچار خشکسالی است
  • آبگیری ۸۱ درصد کل مخازن سدهای خوزستان