Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@16:09:18 GMT

تولید روزانه ۱۵۰ هزار عدد ماسک در زنجان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۹۶۸۹

تولید روزانه ۱۵۰ هزار عدد ماسک در زنجان

فرماندار شهرستان زنجان گفت: روزانه ۱۵۰ هزار عدد ماسک بهداشتی در کارگاه‌های تولیدی و خانگی زنجان تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا عسگری عصر امروز در جلسه مدیریت کرونا در شهرستان زنجان اظهار کرد: از زمان اعلام شیوع بیماری کرونا در چین موضوع پیشگیری از ورود این بیماری به کشور و استان زنجان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه استان زنجان با کنترل و برنامه‌ریزی توانست ورود بیماری را به تعویق بیندازد، عنوان کرد: این زمان فرصت مناسبی برای آمادگی برای مقابله با این بیماری بود.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان در زمینه شیوع بیماری کرونا به سایر استان‌ها مطلوب بوده است، اضافه کرد: استان‌های مجاور در این زمینه نسبت به زنجان زودتر با بیماری کرونا درگیر شده و سرعت شیوع بالایی دارد.

عسگری با اشاره به اینکه قبل از شیوع بیماری کرونا تولیدی ماسک در زنجان وجود نداشت، اظهار کرد: پیش از شناسایی بیماری در استان کارگاه تولید ماسک در زنجان آغاز به کار کرد و اکنون این واحد روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک تولید می‌کند.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تولیدی ماسک به صورت خانگی بیان کرد: در این کارگاه‌ها نیز روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع روزانه در شهرستان زنجان ۱۵۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود.

عسگری با اشاره به سختی آغاز فعالیت واحد‌های تولید ماسک در زنجان گفت: با تلاش‌ها ماسک N95 در زنجان آغاز شد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا تبعات اجتماعی زیادی داشته است، عنوان کرد: تعطیلی مدارس و آیین سنتی چهارشنبه آخر سال و همچنین تاخیر در برگزاری مرحله دوم انتخابات از جمله این تبعات بوده است.

وی با بیان اینکه کرونا موجب ایجاد چالش در حوزه اقتصادی در کشور شد، گفت: تعطیلی بخشی از فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی از دیگر تبعات شیوع این بیماری بود.

عسگری با بیان اینکه پیش از آغاز سال نو از اصناف درخواست شد تا واحد‌های صنفی خود را تعطیل کنند تا زنجیره انتقال بیماری کرونا قطع شود، اظهار کرد: با وجود این درخواست، باز شاهد باز بودن برخی واحدها در این ایام بودیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه تعطیلی واحد‌های صنفی در زنجان تا پایان ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت، ادامه داد: با توجه به اهمیت ماجرا این بار موضوع تعطیلی واحد‌های صنفی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان چین تولید ماسک کرونا فرماندار شهرستان زنجان رضا عسگری فرماندار شهرستان زنجان ماسک در زنجان هزار عدد ماسک بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • «داروی رشد مجدد دندان» تولید شد
  • (عکس) ماسک زدن ضرغامی سوژه شد
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان