Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاستیخوی 25 ساله با پیولی پیشرفت کرده و امیدوار است سرمربی ایتالیایی در میلان بماند. 

طرفداری - سامو کاستیخو در جولای 2018 از ویارئال به میلان پیوست و تاکنون 59 بازی برای روسونری انجام داده و همچنین 5 گل و 8 پاس گل ثبت کرده است. زیر نظر استفانو پیولی، عملکرد کاستیخو پیشرفت زیادی داشته و او امیدوار است سرمربی ایتالیایی در این تیم بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

فقط مربی نیست. چیزهای زیادی در عملکرد یک بازیکن نقش دارند. گاهی ذهنیت، مخصوصا در زمان سختی ها مهم ترین مساله است. پیولی مربی بزرگی است و امیدواریم او سال آینده هم با ما باشد. 

شکست 2-1 مقابل جنوا در 8 مارس آخرین بازی میلان بود و پس از آن به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی های سری آ متوقف شده است:

اولین چیزی که دوست دارم ببینم، سن سیروی مملو از تماشاگر و دیدن محبت هواداران در طول بازی ها است. 

با توجه به خطر ابتلای خانواده کاستیخو، او ترجیح داد در میلان بماند:

من در ایتالیا ماندم زیرا نمی خواستم خطری برای خانواده ام وجود داشته باشد. اوضاع اینجا آسان نبود. خیلی ها مبتلا شده بودند و تصمیم گرفتم در میلان بمانم. 

پائولو و دنیل مالدینی اخیرا به ویروس کرونا مبتلا شده اند:

نگرانی هایی بابت سلامتی آنها وجود داشت. امیدواریم کسی دیگر از هم تیمی هایمان مبتلا نشود. با دنیل صحبت کردم. او هیچ علائمی ندارد و برای او خوشحالم. او قطعا به زودی خوب خواهد شد. 

شرایط در اسپانیا هم مانند ایتالیا وخیم است:

خانواده ام خوب هستند و در خانه مانده اند. آنها هم نگران من هستند زیرا اینجا تنها هستم. امیدواریم این شرایط به زودی بگذرد و دوباره بتوانم کنار خانواده ام باشم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خانواده ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!