Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ایالت نیویورک آمریکا از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این ایالت به بیش از ۲۰ هزار نفر خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری ان‌بی‌سی، «اندرو کوئومو» فرماندار ایالت نیویورک روز دوشنبه در نشست خبری روزانه خود اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته حدود 5000 فرد مبتلا به ویروس کرونا در این ایالت شناسایی شده‌اند و تعداد کل مبتلایان به کرونا در این ایالت اکنون به بیش از 20 هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار ایالت نیویورک، حدود 13 درصد از مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت به دلیل نیاز به مراقبت‌های بیشتر در بیمارستان بستری شده‌اند که یک‌چهارم از آنها در بخش‌های آی‌سی‌یو تحت مراقبت قرار گرفته‌اند.

فرماندار ایالت نیویورک با اشاره به اینکه روند صعودی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این ایالت طی روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت، تأکید کرد: «این بحران به این صورت نیست که ما فردا بیاییم و بگوییم مژده، مژده! همه چیز طی دو هفته حل شد. این واقعیت نیست و گفتن این حرف‌ها برای جامعه تبعات منفی دارد.»

لینک کوتاه: asriran.com/0031LX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا نیویورک فرماندار ایالت نیویورک کرونا در این ایالت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد