Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان انزلی دوشنبه شب در مصاحبه با ایرنا گفت : با توجه به بیانات صریح مقام معظم رهبری مبنی بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد مقابله با کرونا و اظهارات ریاست قوه قضائیه در این زمینه،  حکم جلب فرد معلوم الحالی که با ادعای درمان با طب اسلامی وارد بیمارستان انزلی شده و مقررات را زیرپاگذاشته بود، صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید رحمان سید زاده اظهار داشت: این فرد متخلف با وجود ممنوع الملاقات بودن بیماران کرونایی،  با همکاری فردی که به طور موقت در آن مجموعه در زمینه تیمم افراد فوت شده همکاری داشت با استفاده از غفلت ماموران حراست بیمارستان وارد بخش شده و بر بالین بیماران حاضر و از اقدام خلاف اصول بهداشتی خود مبنی بر آغشته کردن صورت بیماران با محلولی فیلم تهیه کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن این امر بلافاصله با ارسال مستندات و مدارک برای دادسرای ویژه روحانیت و دادستان استان گیلان این موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت و دستور جلب نامبرده توسط مقام قضایی صادر شد.

دادستان انزلی با اشاره به تاکید رییس کل دادگستری استان مبنی بر برخورد سریع و قانونی با شخص متخلف افزود: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه انزلی نیز برخورد قاطع با افرادی که خارج از ضابطه عمل می کنند را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، در  روز اول فروردین فرد معممی بدون کسب مجوز و رعایت نکات ایمنی وارد بیمارستان شهید بهشتی انزلی شده و با به سخره گرفتن پزشکان و اصول علم پزشکی با ادعای درمان از طریق طب اسلامی از بیماران خواسته بود که ماسکشان را کنار بزنند و محلولی را به صورت بیماران می زد و از این اقدام خود فیلم تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر نمود.

وی در فیلم منتشر شده توسط خودش در شبکه های اجتماعی، با انگشت غیربهداشتی خود در ظرفی می زند که شاید با همین انگشت به صدها نفر دیگر هم زده است سپس همین انگشت را دور لب و بینی بیمار بی دفاع کشیده همین انگشت پر از عفونت را مجددا به اطراف دهان و بینی بیمار دیگری می کشید و پزشکان را ناتوان از درمان عنوان کرده و به سخره گرفته بود.

سازمان نظام پزشکی کشور نیز در پی این موضوع به حضور مدعیان طب اسلامی بر بالین بیماران مبتلا به کرونا اعتراض کرد و آن را مصداق بارز تشویش اذهان عمومی دانست  و خواستار برخورد مقامهای قضایی با این مساله شد.

محسن شریفی جوانی که مورد عیادت این مدعی طبابت اسلامی قرار گرفته بود صبح امروز در بیمارستان انزلی درگذشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام جمعه طب قوه قضائیه مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی طب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تالاب انزلی، میزبان بیش از هزار پرستوی دریایی
  • آشیانه ساختن پرستو‌های دریایی در تالاب بین المللی انزلی
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد