Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@11:35:20 GMT

همتی: تحقق رشد اقتصادی با شاخص‌های علمی و بین‌المللی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۰۸۴۴

همتی: تحقق رشد اقتصادی با شاخص‌های علمی و بین‌المللی

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید و مسائل اقتصادی فاکتورهای علمی و کارشناسی دارد که باید رعایت شود، البته تحقق رشد اقتصادی با شاخص‌های علمی و بین‌المللی محقق می‌شود.

احمد همتی عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره رونق تولید و تاثیرات آن بر روی زندگی مردم، گفت: رونق تولید و مسائل اقتصادی فاکتورهای علمی و کارشناسی دارد که باید رعایت شود، چند سالی است نام سال‌ بر مبنای اقتصادی در نظر گرفته شد و بیانگر این است که شاخص‌های علمی و بین‌المللی را نمی‌توانیم خارج از اقتصاد رشد بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصویب قانون FATF در مجلس شورای اسلامی 

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ مجلس قانون FATF را تصویب کرد و شورای نگهبان آن را رد کرد به طوری که یک سال مصلحت نظام آن را نگه داشت بنابراین اگر این قانون چیز غلطی بود باید بلافاصله ظرف مدت کوتاهی رد یا تایید می‌شد، به نظر شما اینکه یکسال یک مصوبه نگه داشته شود به چه معنا است.

باید با کشورهای همسایه رابطه خوبی داشته باشیم

 همتی اظهار داشت: مجلس می‌گوید باید با تمام کشورهای همسایه و منطقه بلااستثنا رابطه داشته باشیم و مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند و عده‌ای در این میان هستند که این گفته را قبول ندارند و واکنش‌هایی نشان می‌دهند. جلسات محرمانه برپا می‌کنند و درخلاف این جهت نمی‌گذارند این روابط و اقتصاد کشور شکل بگیرد. 

وی عنوان کرد: در این میان یک زیرمجموعه نهاد حاکمیتی به جای کل کشور اطلاعیه می‌دهد و سخنرانی می‌کند و مسائل را به هم می‌ریزد که در این صورت چه کسی باید پاسخگو باشد، در حالی که کشور رهبر، رئیس‌جهور، وزیر امور خارجه و شورای امنیت دارد که باید موضع‌گیری‌های سیاسی را انجام دهند و غیر این اشخاص اگر فردی بخواهد موضع‌گیری سیاسی انجام دهد اوضاع کشور بهتر نخواهد شد که قطعا بدتر نیز خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد همتی رونق تولید مجلس علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذیربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمائید.

کد خبر 6096937 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند