Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان لرستان تاکید کرد: در سال ۹۸ توانستیم ۱۳۹ هکتار از اراضی را بیت المال بازگردانیم و همچنین از سویی دیگر ۲۴۶ مورد تخریب از اموال متصرف نیز صورت گرفت. تاریخ انتشار: 01:15 - 05 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۵۵۹۱

محمد رزم رئیس کل دادگستری استان لرستان در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با اشاره به ضرورت رفع تصرف اراضی ملی، گفت: مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه تأکید زیادی بر حفاظت از اراضی ملی و مقابله با زمین‌خواران دارند لذا باید توجه به این موضوع بیش از گذشته در اولویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در سال ۹۸ توانستیم ۱۳۹ هکتار از اراضی را بیت المال بازگردانیم.

رییس کل دادگستری ایلام بیان داشت: از سویی دیگر ۲۴۶ مورد تخریب از اموال متصرف نیز صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: ۱۶۷ هزار هکتار از اراضی از ید زمین خواران خارج شد

رئیس کل دادگستری استان لرستان تصریح کرد: از سویی دیگر ۲۴۶ مورد تخریب از اموال متصرف صورت گرفت که بیش از ۵ هکتار بود همچنین ۶۵۴ مورد پرونده اراضی به ذی حقان ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان لرستان اراضی ملی هکتار از اراضی کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جنتی پیش از ظهر جمعه گفت: ۱۷۱ هکتار سند اراضی ملی پلاک ۲۱۷ فرعی از ۲۶ اصلی موسوم به «گل خندان» پردیس به نام دولت و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شد.

وی گفت: طی دو سال اخیر تلاش‌های زیادی کردیم که برای این اراضی سند بگیریم و لازم به ذکر است که ارزش این اراضی بالغ بر ۸۵ هزار میلیارد ریال است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی‌ها اخذ سند برای اراضی ملی است و این امر باعث می‌شود که راحت تر و با اهرم قانونی برای حفظ بیت المال به مبارزه با زمین خواران بپردازیم.

کد خبر 6089021

دیگر خبرها

  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • استرداد ۵۰هکتار اراضی ملی البرز به ارزش ۲هزار میلیارد تومان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال