Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر بهداشت گفت: برپایی تخت بیمارستانی توسط پزشکان بدون مرز در ایران منتفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت در توییتی نوشت: ضمن تشکر از پزشکان بدون مرز، ‏با اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا و نیز استفاده از تمام ظرفیت درمانی نیروهای مسلح، فعلا نیازی به برپایی تخت بیمارستانی توسط نیروهای خارجی نیست و این حضور منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس دیروز یکشنبه سوم بهمن ماه اعلام کرده بود که بامداد یکشنبه اولین هواپیمای چارتر پزشکان بدون مرز شامل یک بیمارستان صحرایی، دارو، ماسک، لباس‌های مخصوص کادر پزشکی و دیگر اقلام مورد نیاز از شهر بوردو فرانسه راهی تهران شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد پزشکان بدون مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس

وزیر آموزش‌ و پرورش از برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا مراد صحرایی با اشاره به برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت اظهار کرد: در این آزمون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب و از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی به دست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند، افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 750018

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • انتقاد آیت‌الله مدرسی از مشروب‌خوری برخی پزشکان در فارس
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • برپایی مراسم روز معلم در آباده