Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه دوشنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از نمایندگان جامعه پزشکان منتخب لرستان اقدامات جامعه پزشکی استان در راستای آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، پیشگیری و درمان در بحث ویروس کرونا بسیار خوب بوده و با حضور در سطح شهر و ارائه خدمات به مردم، فراتر از وظیفه خود عمل کرده‌اند که این اقدامات دلسوزانه در کمتر جایی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حساسیت کادر پزشکی استان در مواجهه با ویروس کرونا تحسین برانگیز بوده است، بیان داشت: اقدام دانشگاه علوم پزشکی استان در تهیه و خرید اقلام بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا و تجهیز مراکز درمانی به موقع بود و جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم این گونه اقدامات تا پایان ادامه داشته باشد.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بالای اجتماعی مردم لرستان در مواجهه با بحران‌ها، افزود: مردم لرستان دارای ارتباطات و رفت و آمدهای عاطفی و بسیار قوی هستند که این خصیصه مثبت در شرایط کنونی ممکن است به ضعف تبدیل شود مانند حضور گسترده مردم در مراسم شادی و عزا که با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا، این قبیل رفتار نیاز به اصلاح از طرف مردم دارد.

خادمی، تصریح کرد: در لرستان مردم حین مواجهه با بحران‌ها به راحتی از مال خود گذشت می‌کنند و برای کمک کردن پیش قدم می‌شوند و می‌توان از این ظرفیت، در راه برطرف کردن مشکلات اجتماعی استفاده کرد.

وی، ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی و تحریم‌های وضع شده بر کشور، گفت: بخشی از نگرانی دولت در شرایط کنونی این است که بر مشکلات اقتصادی مردم افزوده نشود و با کنترل این بیماری بتوان هر چه سریع‌تر به شرایط عادی بازگشت.

استاندار لرستان در خصوص تعطیلی بازار، تصریح کرد: همکاری مردم استان در تعطیلی بازار غیرضرور قابل توجه بوده و این روند برای پیشگیری از تجمع و ازدحام در اماکن خرید و فروش تا ۱۶ فروردین ادامه خواهد داشت.

خادمی در رابطه با مسافرت‌ها، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای اعلام شده مسافرت به استان طی روزهای اخیر که مصادف با نوروز بود، نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۸۰ درصد کاهش داشته است و این نشان از عدم جریان مسافرت به لرستان دارد.

وی، استقرار اکیپ‌های بازرسی در ورودی شهرستان‌های استان را از اقدامات مهم در راستای کنترل خودروهای ورودی و انجام تست بیماری کرونا عنوان کرد و انجام این کار را ادامه دار دانست.

استاندار لرستان، افزود: دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان با توجه به وضعیت کنونی تا ۵۰ درصد از نیروهای خود را به مرخصی و دورکاری بفرستند و تدابیری فراهم شود تا افراد علامت دار، بیمار و زنان باردار در محل کار حضور نداشته باشند.

خادمی، ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام شده توسط ستاد مدیریت بیماری کرونا و همکاری و همراهی مردم استان هر چه سریع‌تر شاهد شکست این ویروس و بازگشت به چرخه عادی زندگی باشیم.

کد خبر 4884959

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار لرستان سید موسی خادمی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد حوادث چهارشنبه سوری نوروز ضدعفونی بارش باران شیراز قزوین بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد