Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@04:39:24 GMT

ادارات خرمشهر روزهای پنجم وششم فروردین تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۶۱۲۳۳

ادارات خرمشهر روزهای پنجم وششم فروردین تعطیل شد

محمد حیدری بامداد سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این راستا تمام ادارات، سازمان‌های دولتی  و بانکهای دولتی و غیردولتی در این ۲ روز با هدف کاهش تردد و کنترل شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: روز دوشنبه تمامی راههای مواصلاتی منتهی به بازارها و اماکن پرتردد بسته شده و تمامی واحدهای صنفی به جز نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌های شهرستان خرمشهر تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری از شهروندان خرمشهری خواست با در خانه ماندن در قطع زنجیره انتشار  این ویروس کمک کنند.

تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان به تفکیک شهرستان ها در اهواز ۱۶۳ مورد، آبادان ۴۴، دزفول ۴۵، اندیمشک ۳۰، شوشتر ۳۱، خرمشهر ۲۹، ماهشهر ۳۰، شادگان ۱۷، مسجد سلیمان۱۲ و شوش ۱۱ مورد ثبت شده است.

همچنین تعداد مبتلایان در بهبهان ۱۲، رامهرمز ۱۰، باوی ۹، کارون هشت، ایذه پنج، هندیجان چهار، امیدیه سه، حمیدیه سه، رامشیر سه، اندیکا ۲، گتوند یک، باغملک یک و دشت آزادگان یک مورد است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا مسجد ویروس خرمشهر تعطیل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۱۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین گفت: میانگین برداشت در هر هکتار ۲۰ تا ۲۵ تن است و پیش بینی می شود بیش از ۵ هزار تن خیار سبز از زمین‌های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.

حیدری افزود: بیش از ۹۰ درصد محصول تولید شده برای تهیه خیار شور و مابقی برای مصارف دیگر استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی بیان داشت: برای صرفه جویی در مصرف آب، کاشت این محصول به صورت نواری است که ۵۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

حیدری افزود: برداشت خیار سبز تا پایان خرداد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • برداشت خیار سبز در شهرستان قیروکارزین
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟